Recomandari




1. lectii de comunicare de la Richard Branson

2. Alocatia pentru copii se dubleaza

3. De ce sunt olandezii fericiti

4. Stefan Pelmus picteaza un univers magic. Am citit intr-un interviu ca picteaza "ca sa isi regaseasca echilibrul interior si ca sa isi infranga frica de moarte". Cum vi se par picturile lui?

5. Un proverb indian spune ca atunci cand un hot se va intalni cu un sfant, ceea ce va vedea vor fi doar buzunarele. Cu alte cuvinte, acolo unde este exista interes, acolo va merge si atentia. Asa se face ca pasiunea mea pentru comunicare imi scoate in cale zi de zi articole interesante pe aceasta tema. Aici despre importanta contextului in comunicare. Stiti cat de infricosatoare poate fi comunicarea extrasa din context?....

6. Prilej de meditat.....Atatia au spus-o, pe atatia i-am vazut prabusindu-se din "varf", nefericiti/drogati, singuri, incat....merita sa ne oprim cateva clipe si sa cautam...altundeva raspunsul. In cazul meu, solutia este mai simplu, mai aproape de natura, mai in contact cu intelepciunea mea interioara. 

7. Kabbalah vorbeste despre fericirea de a darui. Insa cum sa facem asta cand natura noastra este profund egoista? Kabbalah vorbeste despre unitate, despre cum ne putem anula in fata prietenilor nostri pentru a functiona ca o singura inima, un singur trup. Toate religiile vorbesc despre asta, insa in Kabbalah oamenii sunt invatati si cum. Este nu numai o stiinta, asa cum este adesea prezentata, ci un mod de viata. Aici va puteti inscrie gratuit la cursuri online de Kabbalah prezentate de studenti avansati din Israel.


Comentarii