Intrebare...

Astazi- bucuria din inimile oamenilor, frumusetea, pacea, iubirea au cantarit oare mai greu sau mai usor decat raurile de lacrimi, decat suferinta, regretele, durerea? 

Am mers spre casa imaginandu-mi cum ar fi sa pot desena cu mana in aer o harta holografica colorata-cu verde harta iubirii si frumusetii din inimi si cu negru harta sluteniei, a urateniei, a lacomiei, a durerii, a tristetii, singuratatii....Ce as vedea? Bucuresti. Romania. Europa. Toata planeta...Pe harta mea s-ar lua in calcul nu numai faptele deja comise sau in curs de derulare, ci si ceea ce este doar in inimi, intentiile, gandurile, dorintele. Frumos vs urat, pozitiv vs negativ, curat vs murdar, inocent vs pervers si asa mai departe.

O astfel de harta mi-ar da speranta sau mi-ar narui orice vis? Oare este un echilibru? Suntem rai in mare parte? Sau din contra?..

Chiar as vrea sa stiu? La intrebarea asta inca mai ma gandesc.....aproape ca as alege sa nu, de teama....


                          

                         
                         


Comentarii