Duminica cu Miruna si lecturi usoare


Miruna (doi ani) proband palaria mea


Azi baietii au vrut timp doar pentru ei, asa ca au plecat sa joace badminton in parc dis de dimineata. Eu am decis sa o iau pe Miruna cu mine la clasa de bodyart. I-am explicat de acasa unde vom merge si ce vom face, a inteles si a fost minunat. Cred ca o iau si data viitoare, mai ales ca s-a dovedit a fi ....utila: s-a ridicat la un moment dat de pe salteluta ei si s-a napustit razand pe mine ca sa imi stearga fata cu toate servetelele din pachet! 

Imi place atat de mult gandul ca pe masura ce creste, o voi putea implica in activitatile si drumurile mele....Si cu Vladi am facut si fac multe lucruri (maine mesterim impreuna un tort cu migdale si zmeura, pentru ca ii place mult sa gatim impreuna), insa cosmeticele, sporturile... feminine (pilates sau bodyart), probatul hainelor si pantofilor...nu il atrag deloc. Normal. Miruna insa este fascinata si dornica sa descopere un intreg univers feminin si mie imi place mult sa o privesc.


Las mai jos linkuri catre cateva articole care mi-au placut: 

  1. Salvati sufletele noastre
  2. Top 20 cele mai ciudate statui din lume
  3. Viata in India. O tara care ma cheama si ma respinge in egala masura. Am cativa prieteni indieni, locuiesc in Jaipur...Cu ce stiu de la ei, cu informatiile din diversele lecturi (recomand, apropo, Gregory Robert Davis (Shantaram)  Anita Desai, Kiran Desai si Anuradha Ray), cu ce mai citesc pe net...incet incet se contureaza imaginea unei lumi aparte, pe care intr-o buna zi o voi explora cu inima deschisa. Inca imi fac curaj :-)
  4. Carol Gold-sculptura (cautati-i numele in lista artistilor inclusi in galeriile care apar pe pagina ei). Imi plac mult lucrarile ei.
  5. A intrat de curand in viata mea o femeie speciala. Este o artista-sculptorita, pictorita, scriitoare (cartea ei va fi lansata pe 11 septembrie in Bucuresti), producatoare de film. Locuieste in Londra din 1979 si se numeste Mariana Gordan. Sunt bucuroasa si onorata de intalnirea noastra si tin sa o cunoasteti cu totii, caci este minunata. Cateva ore petrecute cu ea au zburat pe nesimtite si asta spune tot. Astept cu emotie si bucurie reintalnirea noastra din septembrie.
  6. Ca veni vorba de septembrie, marturisesc: astept toamna cu nerabdare, dar si cu emotii. Vladi incepe scoala, eu alergatura....zilele de tihna si huzur se vor subtia si stiu ca voi tanji uneori dupa ele...Stiu ca voi avea nevoie de disciplina si de strategie ca sa fac fata cu bine si ca si mentin unele obiceiuri (cititul si vizionatul filmelor) asa ca in curand incep o minipregatire a corpului pentru perioada incarcata care urmeaza. Am sa pun grau la germinat si am sa il consum dimineata cu miere si miez de nuca. Mai multa energie, minte limpede, ten luminos, ochi stralucitori, pofta de viata si putere sa le fac pe toate. Toate acestea sunt incapsulate in germenii de grau! 

Comentarii