Indragostita


de aceste rochii! 

Mother Daughter Matching Dresses - Handmade by OFFON " Like Mother Like Daughter "

Mother Daughter Matching Dresses - Mother Daughter Matching Dresses - Flower Print Dresses - Cotton Dresses - Handmade by OFFON

Mother and Daughter Dresses - Matching Dresses - Mommy and Me Dresses - Floral Print Dresses - Handmade Dresses by OFFON

Inainte sa o am pe Miruna, as fi zis ca niciodata nu as purta haine identice cu ale altcuiva din familie. In copilarie obisnuiam sa ma holbez impreuna cu alti copii la un cuplu care parea sa isi croiasca hainele din aceleasi materiale: ea purta o fusta rosu cu negru, el avea o camasa facuta din fix acelasi material. In fiecare zi se asortau si ieseau impreuna. Am vazut mame care isi tundeau si isi imbracau fiicele (aproape) identic ca pe ele si mereu ma gandeam ca e pacat de atata diversitate si libertate. Sau imi spuneam: "ce lipsa de imaginatie! "

S-au mai schimbat lucrurile acum, mai ales dupa ce am observat cu cata admiratie ma priveste cand ma imbrac. Lung, uneori pare ca nici nu respira. Ma atinge curioasa, imi face mai-mai pe haine, ma imbratiseaza emotionata. Ma topeste pur si simplu. Cred ca daca am avea amandoua rochite la fel, nu si-ar mai incapea in piele de bucurie. 

M-am indragostit de aceste rochii! Pe toate le-as purta bucuroasa alaturi de fetita mea :-), fara sa imi fac griji ca unora poate li se parea, ca mie pe vremuri, lipsa de imaginatie....

Matching Mother and Daughter Dresses - Vintage Denim Dresses - Blue Denim Dresses - Double Collar Dresses - Handmade by OFFON


Cum vi se par? Unde mai gasesc altele? 

PS Scriind, mi-am amintit brusc, limpede, ca in copilarie, cand aveam putin peste varsta Mirunei, am avut o papusa. Poate prima. Si mama ne facuse mie si papusii rochite si palariute din acelasi material. Era ceva cu floricele mici, dese, colorate pe fond alb. Iubeam rochita aceea. Si papusa imbracata la fel ca mine :-)

Comentarii

Pus a spus…
E o pagina de facebook "Mona m-a cusut". Nu am dat nici o comanda(eu am baietel), dar par foarte frumoase.
Andreea a spus…
Multumesc mult, m-am uitat pe facebook! Este din Iasi :-) si coase intr-adevar frumuseti!
La primul copil, baietel, nu am avut o astfel de dorinta...:-)
Anonim a spus…
Rochitele Ioanei Tanase sunt inedite atat pt adulti, cat si pt copii
Anonim a spus…
Rochitele Ioanei Tanase sunt inedite atat pt adulti, cat si pt copii
Andreea a spus…
Multumesc! :-) Primele rochii de gravida mi-au fost facute de Ioana ...Ne stim de multi ani. De curand i-am aratat rochitele din pozele de mai sus si a ramas ca ne vedem la atelierul ei...