Recomandari

Minunata Hedi Schleifer! Aici blogul ei..
Filmuletul de mai jos are subtitrare in limba romana, alegeti limba de la setari.






Nu am fost niciodata pasionata de pantofi. Pana de curand. Am descoperit un site-pantofi romanesti facuti pe comanda-care se numeste lumealapicioare. Aproape toti imi plac, pe aproape toti, cu putine exceptii, ii vreau...Cum e posibil? :-)) Si nu, nu primesc pantofi ca sa scriu despre ei :-))



De o saptamana programul meu este foarte aglomerat, cu treziri dimineata la 5-6 si mers la culcare seara tarziu. Multe proiecte, Vladi clasa pregatitoare, Miruna continua sa mearga la gradi. Ma resimt la nivel de energie. Incercanata, obosita fizic, insa incapatanata si determinata sa tin toate sub control...stiu ca daca o tin tot asa, o sa ma prabusesc peste ceva timp. Asa ca am decis sa consum grau incoltit. 

Graul germinat consumat dimineata cu miez de nuca si miere sau amestecat in smoothie-uri are proprietati energizante, reintineritoare. Ochii se limpezesc, obrazul capata un glow sanatos, mintea devine mai sprintena. Imi pun toate sperantele in mica mea terapie matinala cu grau incoltit. Nu e prima data cand apelez la acesta. Puteti gasi multe informatii pe internet despre beneficiile consumului de grau incoltit. Recomand cu tarie.


Comentarii