Voi imbatrani intr-o zi

                   
Inca sunt tanara, insa ma gandesc uneori la mine, batrana. Sper sa fac tranzitia cu gratie, dar mai ales pregatita. Am citit Prime time, de Jane Fonda si Varsta miracolelor, de Marianne Williamson. Lectura lor face parte din pregatire, pentru ca pur si simplu nu vreau sa ma trezesc intr-o zi de partea cealalta a baricadei, brusc, asa cum mi s-a mai intamplat candva.

Caut mereu cai si sanse sa ma adap, sa imi hranesc sufletul. Sa cunosc oameni noi, sa am parte de experiente inedite-si ele chiar nu ma ocolesc!-, sa petrec timp cu copiii mei care cresc prea repede, caut sa ma simt vie, implicata, pasionata. Stiu ca toate experientele mele de acum ma vor hrani peste ani, imi vor pastra in interior o lume fertila, creativa care ma va ajuta sa fac fata mai bine batranetii si vicisitudinilor acesteia.

Proiectez fara odihna, caci stiu ca imaginatia "este foarfecele realitatii", sina de tren pe care vine apoi realitatea (Florence Scovell Shinn) si ii indemn si pe ceilalti sa faca la fel. Stiu ca doar dintr-un interior bine hranit si constant cu experiente variate pot rasari planuri noi, proiecte, vise. 

Nu neglijati lumea voastra interioara. Nu traiti la intamplare, dusi de val si de activitatile zilnice. Nu lasati tristul si uratul si gri-ul sa patrunda in interior. Aveti grija de lumea voastra, cu constiinta ca tot ceea ce faceti bun si frumos pentru voi, faceti pentru noi toti. Orice imbunatatire adusa lumii interioare, este in cele din urma si o imbunatatire adusa lumii exterioare. Pentru ca suntem interconectati, pentru ca suntem UNUL.(link) 

Ascultati si ce au de spus aceste femei, inca avem timp, multe dintre noi, sa alegem sa fim, nu sa facem. Sa ne exprimam fiinta noastra, nu sa executam roluri....



                          

Comentarii