Seara cu semne


In seara aceasta am luat parte la o seara de cantece si ceremonii de vindecare dedicata femeilor. Ioana Maria Iliut (foto) a cantat iar eu am permis valurilor de emotii si vibratii sa imi strabata corpul. Am vorbit in voie, un cerc de femei "ce niciodata nu se va rupe de acum incolo, chiar daca nu ne vom mai vedea in aceasta viata", ne-am expus vulnerabilitatile, am batut cu ...sunet de toba in cusca sufletului nehranit sau a inimii ranite, am vorbit despre darul de a scrie, despre vise stranii, despre vise pe care le vom intrupa candva, curand. Am cantat pentru ele. 




O seara de celebrare a darului de a fi femeie, o seara in care energia feminina a fost invitata sa fie, sa se manifeste. 

Ioana spune ca s-a regasit cu ajutorul culturii nativ americane, asa ca ea canta cantece invatate in cercurile de femei amerindiene. 

Si incep semnele...
Dupa ce ne-am luat la revedere, am chemat taxi. Surpriza-masina era condusa de o femeie cu aspect izbitor-amerindian! Mai purta si o jacheta din piele intoarsa, maro (sau de caprioara, nu stiu) cu franjuri, parul prins la spate. Ea tacuta, eu asemenea, puternic surprinsa. Dupa o seara de celebrare a darurilor feminitatii, sunt condusa acasa de o femeie....

Soferita taxi-aspect amerindian
                                                         
Apoi, nici bine n-am ajuns acasa, ca cineva imi recomanda filmul acesta.....Inca nu l-am vazut, este tarziu acum, il voi vedea saptamana viitoare, insa n-am putut sa nu remarc coincidenta...Subiectul lui, atat cat inteleg din recenzii si din trailer, are legatura cu preocuparea mea pentru un dar pe care il consider nu pierdut, cat incapsulat bine in mine, in urma unui eveniment traumatic. E timpul poate sa deschid usa aceea si sa vindec locul....Caci, cum frumos scria parintele Hrisostom Filipescu, ce este rana? Doar locul prin care intra lumina....


                              

Comentarii

Laura a spus…
Interesanta experienta!
Andreea a spus…
Da :-) Cateva cantece, cateva semne...nu pare mare lucru, insa stiu ca undeva, in mine, s-a mai limpezit ceva, s-a mai asezat ceva....
Diseara merg cu copiii la o seara de povesti cu Vernon Foster, un nativ amerindian, invitat de aceeasi Ioana Maria Iliut.
Cei din Bucuresti, daca sunt interesati, pot participa, cred ca mai sunt locuri...