Lentilele de ochelari Nikon See Coat Blue (P)


Prin intermediul unei prietene, am avut bucuria de a ii intalni pe dr. Larisa Nesterovschi -reputat medic oftalmolog si ing. Stefan Pana - reprezentant exclusiv in Romania pentru Nikon lentile de ochelari. 

Port ochelari de vedere din clasa a XII-a. De-a lungul timpului, am avut multe tipuri de rame si lentile. Helio, simple, tratate, netratate, mai groase, mai subtiri, din plastic, din sticla...Diferite, pe scurt. Ce a ramas insa la fel a fost oboseala ochilor mei seara de seara. Orele de stat cu ochii in carti sau monitoare se soldau mereu cu ochi obositi, uscati, durerori la clipire.

Lentilele Nikon despre care mi s-a povestit recent, protejeaza ochii de emisia albastra, periculoasa pentru ochi, generata de led-urile pentru iluminat, smartphones, tablete, laptopuri, monitoare, televizoare. Din pacate, nu putem limita timpul petrecut in fata calculatorului, multi dintre noi suntem nevoiti prin prisma jobului sa il folosim multe ore pe zi. Expunerea indelungata duce la afectiuni oculare, iar efectele nocive acumulate (testate de mine-ochi iritati, intepaturi, uscaciune, oboseala, dureri de cap, incapacitatea de a adormi usor) duc in timp la imbatranire prematura a retinei si aparitia degenerescentei maculare. In cele din urma, la slabirea/pierderea vederii.







Lentilele Nikon pot reprezenta pentru mine si pentru multi altii, chiar si nepurtatori de dioptrii, o solutie excelenta. Sunt lentile care protejeaza printr-un tratament special conceput pentru a filtra lumina albastra emisa de ecranele LCD si iluminatul artificial cu LED-uri. Cautati si purtati lentilele NIKON SEE COAT BLUE UV (SCB UV). Eu le schimb curand pe ale mele.



Pana cand le probati, va invit la un concurs foto. Detalii in clipul de mai jos:



Daca sunteti deja purtatori de lentile Nikon, m-ar bucura si mi-ar folosi feedback-ul vostru! Multumesc!

Comentarii

Anonim a spus…
Ai primit o ciorba sa scrii articolul asta? Doamna doctor de care povestesti e un medic mediocru, din categoria medicilor de duzina. Am avut de-a face cu ea si nu o recomand. In plus NIKON sunt rrenumiti pentru aparate foto dar calitatea de acolo nu se plaica si la ochelari, iar lentile cu filtre pentru culoarea albastra au cam toti producatorii.
Anonim a spus…
Esti tare. Nikon fac lentile pentru ochelari din 1946. Ha ha
Andreea a spus…
Bravo! Acestea ? :-))
Anonim a spus…
Si din ce stiu eu sunt primi care au adaugat filtru pentru culoarea albastra care zice marele comentator
Anonim a spus…
Un Roman tipic, nu are nimic de spus (pentru ca habar nu are) dar se trezrste vorbind.
Nu te-a invatat mamica ta sa nu vorbesti prostii , neintrebat?