Craciunul este despre a fi impreuna


Anul acesta, Craciunul meu este despre liniste, despre acasa, copii, daruri, carti noi si ....dor de zapada. 

Azi am fost cu copiii la cumparaturi, doar eu cu ei...ca in vremurile noastre tihnite, cand inca erau foarte mici. Miruna a tras cosul dupa ea in magazin, Vladimir a luat produsele alese de mine si le-a pus in cos si pe banda la casa, apoi am mers agale spre casa mangaiati de soarele nefiresc pentru aceasta perioada. Am gatit cu ei alaturi, mai incet decat daca as fi fost singura, insa au vrut sa ajute - Vladi a curatat morcovi, a amestecat sosul de mustar pentru cartofii la cuptor, Miruna si-a tras un scaun si a avut grija sa spal cu spor ciupercile si tot asa ne-a prins ora 14 gatind (ora de somn pentru ei:-) Am mancat impreuna, am ascultat muzica, le-am citit din cartea Unde fugim de acasa, de Marin Sorescu si am ras cu pofta.    Copiii au dormit si eu am facut ordine....Se joaca acum linistiti, eu am sa imi pun un pahar de vin rosu.
Maine dimineata va fi zarva mare, caci Mos Craciun are sigur drum si pe la noi !

De Sf. Andrei-cand aproape am fost dovedita de numarul mare de urari-mi-au atras atentia cateva mesaje. Nu stiu daca si in anii trecuti am primit ceva similar sau doar anul acesta mi-au sarit-deloc intamplator-in ochi. Imi scriau prieteni dragi care imi urau sa ma bucur de cine si ce sunt. Cineva chiar a scris ad-litteram: iti doresc sa te bucuri de fiinta superba care esti. Pai nu o fac, bombaneam eu in gand, caci lista lucrurilor pe care nu le sufar la mine este cam lunga si cam grea. Nu o data am gandit-cat as vrea sa ma vad cu ochii celor din jur, fie si pentru cateva clipe! 

Anul acesta imi doresc sa ajung la pace cu mine. Sa ma simt bine 100% in propria-mi piele, sa nu simt vreo clipa frica de ceva sau cineva, sa fiu sanatoasa, energica, tonica si sa experimentez, sa ma simt vie. Imi doresc timp pentru copii si prieteni, timp pentru carti bune si pentru sport. Lucrez la asta. Ca de obicei, am nevoie de disciplina si un plan bun, de liniste si echilibru.

Craciun cu daruri interioare, cu iubire, bucurie si pace alaturi de cei dragi! 

"Să nu uit. Când inima îngheață, pune lemne pe foc. Lemnele dragostei. Încălzește-te și gustă din dulceața rugăciunii. Vorbe rotunde și calde, de drag. Zâmbește, mâine va fi mai bine ! Vezi-ți de drumul tău, curat, demn și fericit. Dumnezeu îți prețuiește dragostea, bunătatea, reușitele, mulțumirea, seninătatea, omenia. 
Asta e tot ce contează. Fii împăcat și rămâi în pace.
Câte inimi care bat, atâtea feluri de dragoste. Există mereu timp pentru iubire… există mereu timp pentru iertare
Gesturile mici fac diferența. Prezența ta să aducă bucurie!"
Părintele Ieromonah Hrisostom Filipescu

Comentarii

Inchirieri auto a spus…
Craciunul este sarbatoarea care ar trebuii sa reuneasca familia.