Perioade de funambulism

Ati mai auzit cuvantul acesta? Funambul? Se refera la o persoana care merge sau danseaza (!) pe sarma/franghie.

Astazi am vazut filmul The walk (2015). Incepe cu aceste cuvinte:

Orice vis, oricat de imposibil ar parea
incepe cu un prim pas.






M-am gandit la perioadele in care am simtit ca merg pe sarma. Perioade in care am avut nevoie de toata concentrarea ca sa pun pas dupa pas. Perioade in care am fost eu si increderea mea, eu si puterea mea. Perioade pentru care nu am avut un nume. De acum incolo o sa le spun antrenamente de funambulism. Pare ca in viata sunt cam inevitabile. Si daca tot apar portiuni pe care e bine sa ne tinem echilibrul, atunci:

                                                              1. sa le dam un nume
2. sa facem pas dupa pas
3. sa pasim cu incredere. 

Franghia se termina la un moment dat. In perioadele de ....funambulism, e bine de stiut ca nu putem sari pasi, nu putem ruga pe altcineva sa ne tina locul, nu putem sa pierdem vremea privind in jos si ametind. 

Tot ce avem de facut este sa trecem prin experienta. Centrati, pas dupa pas. 

Pentru unii, ferice de voi, nu are niciun sens ce spun aici...pentru altii insa, face sens...Sa zicem, ca pentru acestia, eu sunt parte din galerie. Curaj!

Comentarii