La ce apelati sa va schimbati dispozitia intr-o zi ploioasa si intunecata?

De curand am fost in Israel. Soarele si lumina sunt din abundenta acolo.
Daca stiam ce ma asteapta acasa, luam la pachet!

Am aterizat intr-o noapte in Bucuresti si pilotul a anuntat patru grade temperatura la sol, am crezut ca nu aud bine! Veneam de la 30 de grade, ultima zi acolo fusese o zi petrecuta in Haifa, cu pranzul servit la umbra unui portocal si apoi inghetata pe plaja, privind surferii....

Au trecut ceva zile de cand am revenit si vremea de aici ramane rece, intunecoasa, ploua zilnic aproape....Nu stiu daca am avut doua trei zile cu soare.










Mare parte din timp reusesc sa imi pastrez soarele pe cerul sufletului si nu ma las afectata de vreme, sunt insa si zile cand am nevoie de ajutoare. Iata-le pe ale mele!

O esarfa galbena Kinga Varga



3 picaturi de vetiver si trei de lamaie in difuser
sau o picatura lavanda, 2 picaturi bergamota si 3 picaturi clary sage

 


O lumanare pe noptiera....narcise galbene in vaza, cosul plin de portocale, lamai, mere rosii si mango copt....rasetele si ghidusiile copiilor -toate ajuta si schimba dispozitia :-)


Comentarii