Un zambet luminos (P)


Daca este ceva ce aud ca remarca oamenii la mine atunci cand ma cunosc, acela este zambetul. Apoi rasul. Zambesc mult, gasesc multe situatii amuzante zi de zi, povestesc prietenilor diverse intamplari amestecand vorbele cu zambete sau rasete. 

In plus, in meseria mea, zambetul este cel care topeste cu certitudine primele bariere dintre mine si participantii la cursurile mele. Este deci lesne de inteles ca am grija ca zambetul meu sa reflecte nu numai vitalitatea mea interioara si buna dispozitie, ci si o dantura curata, ingrijita. 

De dantura mea se ocupa doi oameni pe care ii iubesc, care mi-au devenit si prieteni in timp-dr. Anita Visan si dr Mihai Ghenadi. La oricare dintre ei veti merge, mergeti cu incredere, garantez pentru ei. 
Am zambit acum cu gandul la Anita, care toata luna ianuarie m-a asteptat la cabinet pentru a termina un detartraj si care a luat foc cand i-am scris intr-o dimineata pe whatsup ca am gasit o pasta de dinti super faina, abraziva, cu sare-Weleda. Mi-a scris km de argumente in defavoarea metodelor agresive de curatat dantura. Imi amintesc ca i-am raspuns ca am sa o folosesc totusi, pentru ca imi place la nebunie, ca imi face bine si ca sunt interesata de orice metoda de albire si curatare nonagresiva a danturii. 

Invitatia Ioanei, o alta prietena PR, la evenimentul de lansare al produsului Iwhite a venit la fix. Eram curioasa sa vad ce este, cum functioneaza, ce spun oamenii despre el. Imaginea campaniei este frumoasa Merida  Elena Gheorghe, care are un zambet minunat. 



Kitul pentru albirea profesioanala a dintilor se gaseste in farmaciile Sensiblu (139 RON). Este un produs testat clinic, sigur 100% si promite albirea dintilor cu pana la 8 nuante. Pachetul contine 10  benzi cu gel care trebuie aplicate 20 de minute. Am folosit o singura data si mi s-a parut suficient-dintii mei sunt albi si nu necesita ingrijire speciala. Voi apela la celelalte rezerve in viitor, ori de cate ori voi dori dinti impecabili, albi si un zambet stralucitor.

Este bine de stiut ca iWhite2 contine depozite de calciu care contribuie la refacerea smaltului si fortificarea dintilor. In plus, acest produs nu contine peroxid de hidrogen. 

O opinie avizata, a unui medic stomatolog invitat la evenimentul de lansare al kitului iwhite2 puteti citi aici. 

Comentarii

Aura a spus…
Draga Andreea,

Unde i-as putea gasi pe cei doi doctori stomatologi pe care ii recomanzi?

Multumesc din suflet!
Andreea a spus…
Buna, Aura! Nu stiu de ce vad abia acum intrebarea ta! dr Anita Visan este la clinica Identis, langa parcul Kisselef, iar Mihai Ghenadi la o clinica pe langa strada Armeneasca, imi scapa numele. Eu il sun direct cand am nevoie de el.