Inspiratia mea in viata de zi cu zi

M-a intrebat cineva pe mail daca am un citat preferat sau un motto in viata :-)
Am mai scris pe blog cuvintele acestea. Apartin Maicii Tereza. 



"In viata, nu toti suntem destinati faptelor marete. 
Dar toti putem face lucruri mici cu dragoste mare."


Cuvintele acestea, intalnite cu ani in urma, m-au linistit. Mi-au linistit ego-ul care se agita nelinistit ca trebuie sa faca grozavii, sa arate cine este, sa fie mare, vizibil si recunoscut. M-am multumit sa recunosc potentialul si apoi sa ma linistesc, sa fac din viata mea un sirag de lucruri mici facute cu dragoste. 

Inainte de intalnirea cu Maica Tereza, cuvintele altui personaj celebru-Walt Disney- erau scrise pe toate agendele mele:


If you can dream it, you can do it. 


Rezonez si la acestea foarte puternic. Despre imaginatie, ca instrument si dar am scris de multe ori pe blog. 

Care sunt cuvintele care va activeaza pe voi? 

Comentarii

Laura a spus…
Cu aripile altuia te poti mandri, dar nu poti zbura! BLAGA
Laura a spus…
Incearca sa fii nu un om de succes, ci unul de valoare. Einstein