“Nimic în Natură nu trăieşte pentru sine. Râurile nu îşi beau apa. Copacii nu îşi mănâncă fructele. Soarele nu se încălzeşte pe el. Florile nu sunt parfumate pentru ele.
A Trăi Pentru Ceilalţi, aceasta este
regula Naturii.”
(autor necunoscut )



Doar cei neiubiti urasc...


Am primit uleiul Abundance si mi se pare magic....La cateva ore de la primirea lui, am mai primit un dar neasteptat. Multumesc, Doina! Multumesc, Bianca! 


27 iulie este ultima zi a acestei veri cand ne intalnim la Santhe Fitoceainarie, str Lipscani nr 104 pentru a invata despre comunicare. Inscrierile sunt deschise. 



Recomand hotpotyoga! De ziua mea, am primit cadou un abonament la hot yoga, asa ca de atunci, imi incep adesea ziua cu o clasa de yoga matinala. Ador senzatiile de dupa-cat de minunat mi se pare aerul afara, cat de minunata este senzatia hainelor usoare si uscate, cat de linistita si centrata ma simt, ce chiot de bucurie rasare in mine cand constat cat este inca de devreme si cata energie am! 

Comentarii