Cum ne mentinem frumoase


Zambind si iubind din toata inima! Cum altfel? :-)

Nu imi da nimeni 40 de ani, am vazut fete tinere socate ca am numarat deja 40 de veri. Poate sunt genele sau poate pur si simplu alimentatia lacto-vegetariana (fara oua, carne, alcool din 2002 si lactate rar) sau o combinatie din toate-gene, alimentatie plus ingrijire, cert e ca nici mie nu mi se pare ca arat de patruzeci :-P

Nu stiu multe despre farduri, insa tot ce tine de ingrijire m-a pasionat din copilarie. Aplic regulat masti, folosesc scrub-uri si diverse creme sau uleiuri naturale. 

Masca cu care am decis sa imi improspatez azi tenul este alcatuita dintr-un gram de laptisor de matca si o lingura de miere din sursa sigura. Se aplica pe ten si se lasa 10-15 minute. Este un amestec foarte nutritiv si hidratant. Pielea ramane catifelata, curata si va absorbi mai bine serul cu vit C de la Plush pe care il aplic ulterior. 


Laptisor de matca


O alta masca care imi place mult este cea cu samburi de masline de la Apivita. Doua plicuri  imi ajung pentru patru aplicari si costa in jur de 15 lei. O gasiti in unele farmacii Sensiblu.





De curand am citit cateva articole despre carbunele activ. Poate fi folosit intern, reduce balonarea, ajuta digestia, curata colonul ajutand la detoxifiere, elimina metalele grele din organism, dar poate fi folosit si pentru a curata dintii sau in mastile pentru fata (are efect curatare, lifting, antiimbatranire). Nu l-am testat, nici intern, nici extern. 

Daca are cineva experiente cu carbunele activ, rog sa impartaseasca cu noi. Multumesc! 



Comentarii