Dacă

Aseară, înainte de culcare, m-am întrebat: dacă aș avea inima plina de iubire și înțelegere, cum aș acționa? Încercam să mă imaginez în toate activitățile și relațiile mele.
Cum aș arăta?

Dacă aș simți iubire nemărginită, deloc frică, deloc furie sau tristețe, micime, limite cum s-ar modifica trăsăturile mele? Aș radia lumină? Cum m-ar percepe oamenii? Ce efect aș avea? Ce aș putea face și nu fac acum? Cum ar arăta viața mea? A celor din jur? 
Cum să fac să îmi hrănesc iubirea, să o fac să crească? Cum să fac să nu mai îmi simt inima împărțită în cămăruțe? Unele umplute cu indiferență, altele ticsite cu frici ori îndoieli, altele reci, neîncălzite?

Dacă în viața asta acționăm doar activați de doua motoare, frica ori iubirea, cum să fac ca tot ceea ce fac să aibă în spate iubirea? Voi fi rănită? Voi fi stupidă? 

Mă joc în imaginație. Joacă-te și tu, cine știe ce se schimbă...


Comentarii