Mosilor, iată câteva idei de cadouri

Vladi (băiețelul meu, 7 ani) ne întreabă des câte zile mai sunt până vine Mos Nicolae :-)

Îmi place să fac cadouri, mă pricep la asta și mereu mă bucur de bucuria celui care despachetează febril cadoul ales de mine. În perioada aceasta, lucrez la planificarea conferințelor și workshop-urilor din 2017, citesc, merg la sală, mă joc cu cei mici, văd filme și caut cadouri și surse de inspirație. 

Apropo de surse, iată ce minunății numai bune de strecurat în cadouri am descoperit eu:
Voi completa lista curand. 

1. Păpusi moi, "numai bune de îmbrățișat", zice creatoarea lor. Le găsiți aici.
Elfi si omuletii de zapada



2.  Bijuterii pebs, le găsiți aici.

3. Minunății ca cele de mai jos găsiți aici.

Coastere Christmas

                                      
Saculet personalizat
4.  Cărți frumoase de la Editura Creanga fermecată







5. Ciocolată caldă, cu rom ori cu mentă....

Comentarii