Recomandări



  1. O tartă fără coacere, cu cremă de mascarpone și lime, decorată cu afine. Am făcut-o cu Vladi ieri, a fost ușor de făcut. Data viitoare ridicăm ștacheta, căutăm o rețetă mai complexă. 
  2. Te duci și faci!, așa îmi zic și eu ori de câte ori simt că mai degrabă aș evita situația și m-aș lipsi bucuroasă de expunere. Mă duc și fac. Această filozofie simplă și eficientă mi-a amintit de Scott Jurek care spunea în cartea lui, Mănâncă și aleargă că uneori nu trebuie să mai întrebi de ce? Uneori, pur și simplu, faci anumite lucruri. 
  3. Sfaturi inspirate din Ayurveda pentru perioada de iarnă.
  4. Cursul pe care îl urmez în prezent din confortul casei mele. Răsfoiți catalogul de cursuri, sunt multe tematici atractive, multe gratis. 
  5. Se poate trăi altfel, mai aproape de natură și mai autentic, mai conectați cu propria ființă. Inspirație aici și aici
  6. Cum o fi să nu îți poți imagina lucruri? Trist, dacă mă întrebați pe mine. Eu, una, nu aș supraviețui acestei lumi. 

Comentarii