Te iubesc merge de azi si la Sofia

Baietelul meu este indragostit. De Sofia, mai mare cu un an ca el. Are 7 ani si incepe sa isi simta inima.
Ajunge sa ii spun dimineata la trezire: hai, sus, cred ca Sofi e deja imbracata la ora asta! sau Mananca, sa ai energie sa alergi prin curte....poate te alearga si azi Sofi si prietena ei!

Si lui ii rad ochisorii, ii bate inima tare tare, vorbeste repede si imi repeta aceleasi povesti-Sofi mi-a zambit azi. Sofi m-a intrebat pe scari azi: ce faci, mai, Vladi? Sofi m-a alergat toata pauza mare prin curtea scolii! Toata pauza, mami, doar pe mine! Sofi a vrut sa stea cu mine la masa, dar nu s-a putut, stam fiecare cu clasa lui. Sper sa se poata intr-o zi.

O alta fetita il place pe el. Imi spune: e foarte draguta si Maria, insa pentru mine cea mai draguta este Sofi!

Sofi, care stie de putin timp ca el exista, desi o iubeste de la inceputul anului. Discret, fara intruziuni, multumit cu orice farama- ca a trecut pe langa el pe hol, ca a vazut-o prin usa intredeschisa in vreo pauza...

Azi, cand am ajuns acasa, tot ce a vrut el sa imi spuna a fost: maine ii dau ceva lui Sofi. Uite: in palma lui, o hartiuta impaturita in doua, cu o inima multicolora inauntru. Sus, scrisul lui de scolar de clasa intai: Te iubesc foarte mult.

I-am mangaiat obrazul si l-am privit cu cata grija pune hartiuta aceea in ghiozdan. Ce frumos din partea ta, Vladi! Ce mult se va bucura Sofi maine! Am zis asta si am si crezut cateva clipe -poate maine va fi o zi fericita pentru amandoi. Sau poate maine, Sofi ii va frange inima.

Orice ar fi, e parte din viata....Viata lui.

Am realizat mai tarziu ca azi a scris si rostit eprimul lui "te iubesc" adresat altei persoane. Nu mie, nu surioarei lui, nu lui tati.

Cand era mai mic, spunea ceva de genul: cand o sa am eu sase ani, o sa iubesc pe toata lumea! Si eu il intrebam: cum asa, Vladi? Si el raspundea: pai acum te iubesc pe tine, pe tati, pe Miru, pe Puiu, pe Rodi (bunicii). Si la sase ani, il iscodeam eu, ce se va intampla? Cum ce ? se mira el. O sa iubesc pe toaaata lumea, pentru ca o sa am inima mai mare!

Ai sapte ani, iubitule, si incepi sa iubesti. In inima ta a intrat Sofia-o lume intreaga.


Comentarii