Te uită cum ninge decembre… / Nu râde… citeşte nainte.


Caut să le insuflu copiilor dragostea pentru toate anotimpurile. Să găsească în fiecare ceva care să le placă mult, să nu se lupte cu ele, să nu le deteste, irosindu-și astfel energia, să le aprecieze și să se bucure de desfășurarea de forțe. Așa cum fac și eu de atâția ani. 

De dimineață, afară, m-au surprins vorbind cu cuvintele mele: mm, se alinta Miruna, ce aer bun! Da, e frumos afară și nu e frig, a completat Vladi. Am mai mers și am mai povestit, apoi iarăsi m-a surprins Vladi: uite, Miru, lumina aia! Face toamna așa specială. Uneori nu sunt deloc sigura dacă ei vorbesc ei, așa, între ei ori vorbesc pentru mine! Apoi Miruna a trecut la înșirat culorile frunzelor: ielou, losu (rosu), vede (verde)....
Ce vine Miruna după toamnă? Omul de zăpadă :-)

Cu dor de iarnă și de ceai, cu dor de frigul care mușcă hotărât obrajii și lipește nările, cu dor de scârțâitul ghetelor prin zăpada proaspăt așternută, cu dor de dorul soarelui pe care îl vom căuta pe cer, iată câteva imagini care să ne pregătească de iarna :-) 

Cum să îți placă iarna. Secrete de transmis copiilor: 

❄️⛄️secretul meu este pregătirea din timp, să nu mă ia pe nepregătite. 
🌞am mare grijă să nu îmi stingă nimic soarele interior. Dacă el luminează și încălzește pe dinăuntru,  iarna e binevenită. Afară. 

V-ați zgribulit? Sunt crudă? 

Mie îmi place iarna, chiar și iarna bucuresteană, care e un fenomen în sine. Sunt pregătită cu haine termice, din lână merinos (pe principiul: nu exista frig, exista haine nepotrivite), cu ceaiuri, uleiuri esențiale cu arome calde, cu filme, cărți și preparate la cuptor. 













* Titlul acestei postari - doua versuri din poezia Decembre, de George Bacovia

Comentarii