Draga fetita,

Draga fetita,

Tie Mos Nicolae iti va aduce o papusa cu ochi mari, albastri ca cerul si parul roz. 
Am ales-o asa, ca sa te invete sa fii limpede si senina, dar si indrazneata si curajoasa. 
Imi place sa cred ca ai cam varsta fetitei mele. O cheama Miruna pe fetita mea, are trei ani si iubeste jucariile. Oricand te vei intalni cu ea, ea va avea in manute ceva. O jucarie mai mare ori mai mica. Niciodata manutele ei nu sunt goale, nici pe strada, nici la masa, nici in pat, la somn. 

Draga fetita, imi place sa imi imaginez ca ii vei da acestei papusi un nume potrivit si ca vei gasi in ea o mica prietena, careia sa ii incredintezi secretele si visele tale. 
Iti trimit cu aceasta papusa si dragostea mea si a fetitei mele. Sigur te-am iubi daca te-am cunoaste si in tine, fetita mea ar putea gasi o prietena. 

Iti dorim sa cresti frumos, inconjurata de dragoste si frumusete!

Andreea&Miruna





Multumiri pentru oportunitate, Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei si tie, Ana!

Comentarii