Filme de iarna


Am ramas fara aer cand mi-a zis cineva zilele trecute ca nu se uita la filme, ca nu ii plac. Am vrut sa intreb cu ultima speranta: carti, dar carti citesti? Dar n-am avut curaj. Tocmai imi povestea ca nu a mai iesit din Bucuresti de foarte multi ani. Nu, nu e o baba, are sub 30 de ani. Nu, nu ma intrebati de ce, nu am avut curaj sa intreb nici asta. 

O viata fara povesti, filme si evadari din oras ma sperie rau. Mi-am amintit cat am ras de un prieten care spunea ca are o iubita noua, se mutasera de putin timp impreuna si seara fata adormea in toiul conversatiei, cadea brusc intr-un somn adanc si neclintit, lasand omul nedumerit si cam speriat. De ce speriat? am vrut sa stiu si el mi-a raspuns: sincer, tie nu ti-ar fi frica de cineva care adoarme asa brusc, fara ganduri? :-)))) 

Cam asa si eu cand am auzit ca se poate trai si fara filme ori iesiri din perimetrul obligatoriu-casa-birou, birou-casa. Se poate, e clar ca se poate, dar nu e de mine!!

Pentru cei care va uitati la filme si care chiar profitati de vremea rece pentru a savura o cana de cacao fierbinte, privind un film, iata cateva propuneri de.. sezon!

                                                                Love actually



Joulatarina


Familia Stone


                                                            Snow Bride


Holiday



Doar pe acestea mi le-am amintit asa, pe repede inainte. Pe lista voastra ce filme de iarna se regasesc?  Astept recomandari cu mare, mare interes! Multumesc!


       

Comentarii

Eliza a spus…
Monalisa Smile :)
Andreea a spus…
Multumesc!! Nu il stiam, o sa il vad!