Inceputul de an, dintr-o privire


Se pare ca exercitiul facut in joaca cu copiii mei functioneaza-inceputul meu de an pare sa fie deja amprentat de cele trei cuvinte: calatorii, disciplina, prosperitate. 

As adauga si cuvantul schimbare, pentru ca din primele zile ale lui ianuarie am facut schimbari in alimentatia mea. Mananc vegetarian din 9 octombrie 2002, dupa intalnirea tulburatoare cu Maestra Ching Hai. Ii datorez acestei femei exceptionale enorm - schimbari si miracole venite natural, meditatii lungi care treceau ca cinci minute, prieteni noi, raspunsuri si invataturi primite in vise ori meditatii. 

Revenind la alimentatie, in toate aceste zile de ianuarie am fost atenta sa am zilnic pe masa cate un suc de legume si o salata si sa evit alimentele procesate. Am fost mereu in grafic cu greutatea in trecut si am crezut ca pot manca linistita zilnic orice doresc-grisine, pizza, pufarine, ciocolata, inghetata, covrigei, alune. La cateva luni dupa nasterea Mirunei (trei ani), am constatat ca iau in greutate lent, constant. Am 40 de ani, metabolismul incetineste o data cu inaintarea in varsta, sedentarismul nu a ajutat vreodata cu adevarat pe cineva, iar alimentele procesate nici atat. Am ajuns sa cantaresc intre 63-67 kg, un baleiaj dureros intre cele doua extreme, in functie de alimentatia din ziua respectiva, balonari (de care doar auzisem...), fazele lunii (retentie de apa) etc. Greutatea ideala pentru mine se opreste pe la 58-59 kg, asa ca .....am de lucru. Port tot 38 la haine, insa multe dintre hainele mele sunt cam stramte si ma supara acest lucru. In plus, sa fiu mai dolofana acum decat imediat dupa nasterea Mirunei....e destul de deprimant. 

DISCIPLINA
  • M-am inscris in programul Revvolution, dupa ce in noiembrie-decembrie mi-am facut incalzirea cu un abonament la o sala din cartierul meu. Cei de la Revvolution m-au trimis sa fac analize de sange si ieri am fost la evaluarea cu Tanita, un aparat care masoara diversi indici din corp. Ei, Tanita spune ca trebuie sa scap de cateva kg si ca ideale pentru mine sunt 56 de kg. Eu voi fi multumita si daca ajung in cateva luni de antrenament si atentie la alimentatie la 59. Incep antrenamentele pe 9 ianuarie, adica luni. O sa mai merg din cand si cand la hot yoga si la sala din cartier pentru banda, sauna si bicicleta. 
  • Iau suplimente-vit D3 (analizele au reliefat o carenta, astept acum rezultatele de la zinc si B12), pastile cu drojdie de bere si seleniu (contin complexul de B-uri, incetinesc procesul de imbatranire, reduc starile de oboseala si surmenaj), suc de Aloe Vera (ma ajuta la digestie, stimuleaza colagenul), vit C. 
  • am renuntat la pliculetele cu cafeaua meapreferata de mai mult de un an (cu ganoderma si prea mult zahar) si am trecut la  espressor si cafea bauta cu ulei de cocos. Neasteptat de buna.
  • Beau zilnic sucuri din legume si fructe, smoothie-uri si am grija sa imi fac cate o salata mare in fiecare seara. Cateva exemple: aseara am facut salata de gulie, morcov, marar si mar, azi dimineata un smoothie proteic delicios din lapte de migdale, seminte de canepa, unt de arahide, scortisoara si o banana, ieri un suc din sfecla, apio, mere si suc lamaie. Sunt disciplinata si ma bucur deja de efecte-o usoara scadere in greutate, energie, somn mai bun. 
  • Pentru un somn mai bun ma ajut de baile (generale sau doar de picioare) cu apa calda si sare Epsom, miscare mai multa (mers pe jos, urcat, coborat scari etc), o perna anatomica noua si ulei de lavanda difuzat in dormitor inainte de culcare. De asemenea, caut sa adorm inainte de miezul noptii. Nesomnul ingrasa, stiti deja probabil.
CALATORII
  • Intre 10-12 februarie voi fi la Iasi impreuna cu baietelul meu. Va fi primul lui zbor si astept cu nerabdare sa il tin de mana in avion si sa petrec timp cu el, doar noi doi, ca pe vremuri, in frumosul Iasi. 
  • Pe 11 februarie sunt gazda unui workshop despre strategiile de comunicare in conflictele interpersonale, detalii AICI. Mai sunt locuri, dragi prieteni din Iasi si imprejurimi, asa ca puteti rezerva! 
  • In martie voi ajunge cu acest workshop in Timisoara si Craiova. Voi posta curand detaliile, lucrez acum la detaliile logistice-sali, cazare, bilete avion etc. 
  • Intre 19-26 februarie voi fi in Israel, pentru a-mi revedea prietenii de acolo, dar si pentru a participa la  o conferinta internationala-este un eveniment care aduna in jur de 15.000 participanti de pe toata planeta! In plus, ma voi bucura de zile cu mult soare, voi fenta putin iarna de la noi!

                                vola.ro%20

 PROSPERITATE
  • Am cautat cai sa monetizez blogul, ma tin de planul meu cu workshop-urile open, dar am si proiecte corporate in lucru (februarie si martie). Sunt deschisa si interesata de orice colaborare cu companiile pentru care lucrati. Aici gasiti o lista cu ce stiu si iubesc sa fac. 
  • Veti gasi reclame pe acest blog (vor fi campanii in care cred si cu care rezonez), asa ca va sunt recunoscatoare daca ma veti sustine dand click pe linkurile respective. Promit sa fie produse frumoase, practice si utile si pe care eu insami le folosesc si le apreciez.  Ca aceste doua rochii pe care le-am comandat ieri ori acesti pantaloni pentru sala de sport!
Un mix de DISCIPLINA, PROSPERITATE (bogatie de idei) SI CALATORII (interioare) imi va fi prilejuit de azi si de  studiul Cursului in miracole. Am cartea in biblioteca de multi ani, daruita de o prietena, insa nu m-am putut apropia de ea pana acum. Fara disciplina si determinare nu cred ca poate cineva, din cauza limbajului arhaic in care este scrisa. 

Paralel, citesc acum Zbor in jurul soarelui, de Paula McLain. De aceeasi autoare am citit in decembrie Sotia din Paris-o carte excelent scrisa despre primul mariaj al lui Hemingway

Cam asa arata creionat inceputul meu de an. Voi cum stati cu energia, cu emotiile, cu inspiratia, cu planurile? Va astept cu mult interes povestile!



                                               libris.ro%20

Comentarii

Cherry Queen a spus…
Imi place cum ti-ai organizat tot anul. Cred ca as avea si eu nevoie de mai multa disciplina. :)

Pupici!

http://cherryqueendee.blogspot.com
Andreea a spus…
Multumesc! E interesant cum experientele tind sa se subordoneze celor trei cuvinte alese in joaca. Tu ce cuvinte vrei sa iti guverneze anul? Daca pleci de aici, o sa cauti sa ai experiente care sa justifice cuvintele alese :-) Sau iti poti seta obiective si apoi lista cu pasi mici pentru implinirea lor. Oricum, planurile mele sunt doar ianuarie-februarie si partial martie....ce ma va tine tot anul, vor fi parcurgerea cursului de miracole (sper sa am vointa sa nu abandonez), sportul si alimentatia, caci mi-a ajuns cutitul la os, mi-e greu sa traiesc cu mine asa :-) Nu mai imi fur caciula si nu mai imi tolerez abateri :-)

In rest, stii cum se zice-daca vrei sa il faci pe Dumnezeu sa rada, spune-i planurile tale..:-)
Imi place sa imi arunc in fata diverse provocari si apoi sa alerg dupa ele. Macar sa am iluzia ca aleg, ca le provoc, nu mi se intampla chiar toate haotic.
Anonim a spus…
As fi vrut sa vad rochiile comandate, dar nu am gasit niciun link.
Anonim a spus…
Andreea, sa ai un an frumos si bun ca sufletul tau! Locuiesc in Irlanda de cativa ani si am citit tot ce ai scris. Iti multumesc, de-a lungul timpului am invatat multe lucruri de la tine.
Francesca Timpze
andreea a spus…
Rochiile sunt Chloe si Charlotte de pe fashionsense.ro, nu stiu de ce nu pot pune link. Mai incerc, multumesc pentru atentionare!
andreea a spus…
Multumesc, Francesca! Multumesc mult si pentru donatia facuta in contul paypall de pe blog! Ti-am retinut numele, da, desi au trecut cativa ani de atunci :-), pentru ca foarte putine persoane au donat de-a lungul timpului.