Intentii materializate



Vreau sa va spun ceva, ca sa prindeti curaj si putere: avem doua instrumente aproape magice, fabuloase, mereu la dispozitia noastra: imaginatia si intentiile. Am scris despre ambele, pentru ca ma gandesc des la puterile lor nebanuite, adesea ignorate si caut sa le activez si sa le folosesc cat mai des si mai eficient.

Nu am timp sa scriu acum pe indelete, insa va raspund la intrebari, daca vor fi. 

Vreau doar sa las aici marturie, sa vedeti cum lucreaza intentia curata. In octombrie 2016 scriam despre dorinta mea de a monetiza blogul-pe romaneste, de a castiga bani cand si cand din munca mea aici. Investesc timp si energie aici pe blog, am o comunitate in jur, mi-ar placea sa pot castiga bani din scris, de ce nu?  Pe de alta parte, scriu aici din placere, din dorinta de a da mai departe lucrurile care ma hranesc si ma cresc pe mine, cu speranta ca si altora le vor folosi, asa ca undeva, in mine, ideea de a castiga bani din ceva ce fac din placere si fara sa imi ceara nimeni era cam nelalocul ei...



La intalnirea respectiva am aflat ca blogul meu arata naspa rau, vizual vorbind, ca e bine sa ma mut pe platforma proprie sau macar wordpress, ca trebuie sa scriu titlurile articolelor nu stiu cum si sa fiu atenta la key words, google analytics, seo si alte chestii total noi pentru mine, pentru care nu aveam nicio reprezentare grafica in mintea mea. Am auzit ca e bine sa am grafice de monitorizare trafic si cifre de aratat agentiilor de publicitate. Am mai  aflat ca este indicat sa le trimit agentiilor un mail de prezentare: cine sunt, de ce si ce scriu, cu ce cifre ma laud, de ce consider ca e o idee buna sa fiu contactata pentru a promova diverse produse contra cost ori in sistem barter... Multe lucruri utile, doar ca eu m-am simtit ca si cum m-as fi dus la doctor fara sa am nicio problema si el mi-ar fi dat o reteta de luat. Nu am simtit nevoia sa schimb nimic, asa ca am parcat toate ideile noi (si utile) aflate in sambata aceea si mi-am zis ca poate intr-o zi am sa ma ocup serios de blog ca de o afacere. 

Numai ca intentia mea de a castiga bani prin intermediul blogului fusese lansata deja in univers. Si ce credeti? Imi scriu agentiile! Nu am contactat pe nimeni, nu am avut nici timp, nici tragere de inima, insa au venit ei spre mine....

Maine plec pentru o saptamana in Israel. La intoarcere, am sa public aici cateva articole cu linkuri catre un client pe care l-am acceptat zilele acestea. 

In 2012, cand am devenit freelancer, am tinut primul curs la hotel Marriott. Imi amintesc si acum ce mi-am spus in timp ce mi se deschidea portiera masinii ca sa pasesc in hotel: imi zambea sufletul si imi spuneam ca incep atat de frumos, atat de elegant. Am luat-o ca pe un semn bun. 
La fel si acum. Incep cu ....diamante. 

Nu se poate mai frumos de atat, zambi recunoscatoare fata care nici nu a visat diamante, darmite sa aiba unul al ei....
Multumesc! 








Comentarii