La primavara redecoram (P)

Fiecare raza de soare imi aminteste ca primavara nu e asa departe. Cand dau turturii jos de pe stresini, zambesc, imaginandu-mi cum voi matura terasele si cum voi planta si ingriji flori si plante aromatice in cele peste 20 de jardiniere pe care le am. 

Avem de gand sa renovam livingul-sa zugravim (alb simplu), sa inlocuim canapeaua ale carei arcuri sunt subrezite de acrobatiile copiilor, sa cumparam unele piese de mobilier care sa completeze incaperea. 

Fiecare lucru din casa noastra are povestea lui-imi amintesc perfect cand si de unde le-am cumparat. Multe lucruri sunt cumparate online, caci eram insarcinata cand ne-am mutat aici si nu eram in stare sa bat magazinele ore in sir. 

As fi vrut sa stiu de magazinul acesta acum opt ani, cand am investit mult timp si multi bani in amenajarea casei, insa nici acum nu este tarziu. 

Am pus pe wishlist trei produse care isi vor gasi locul in casa noastra curand: un fotoliu, o biblioteca si o canapea


Sunt scumpe, insa par trainice, bine lucrate, genul de piese care dureaza o viata. Transportul este gratuit si produsele pot fi achizionate si in 12 rate (vedeti aici cum). Cum vi se par? 

Eu vizualizez cu multa placere livingul nostru curat si reamenajat. Din toata casa, el are cea mai mare nevoie de reimprospatare, urmat indeaproape de una dintre terase, care ar avea nevoie de podea schimbata si montata o pergola retractabila...si camera lui Vladi, care necesita alt pat, rafturi in plus pentru carti si jaluzele speciale pentru geamuri de mansarda. 


Fotoliu Milton Green 


Biblioteca Solaio 
Coltar extensibil Napoli


Comentarii