Ce mai fac :-)

M-a sunat un prieten din Ungaria sa ma intrebe ce mai fac, apoi am primit un sms cu aceeasi intrebare-prilej bun sa imi amintesc de cate ori m-au surprins prietenii pe care ii vad rar spunandu-mi: urmaresc ce scrii si asa aflu ce mai faci :-))
Sa va spun repejor, ca nu fac chiar asa multe :-))


  • M-am intors de curand din Israel si ma straduiesc sa ma echilibrez si sa reintru in ritmul obisnuit. Ieri am avut o zi speciala, am scris despre ea pe facebook, spre deliciul si amuzamentul prietenilor-reiau si aici

De cand am revenit din Israel, nu reusesc sa incetinesc, parca sunt in carusel-la masa ma ridic de n ori, copiii imi cer continuu cate ceva, sunt trezita din somn dimineata cand visez chestii interesante ori dorm inghesuita de amandoi (seara mediez dispute intre ei-fiecare vrea sa dorm cu el), fac dus in graba, contratimp, grijile casei m-au cam coplesit. 
Azi am chemat-o pe doamna care ma ajuta la curatenie si mi-am zis ca voi avea o zi tihnita-plec de acasa cu laptopul sa lucrez de undeva cat lustruieste ea casa. Ce sa vezi...vine mai devreme, suna in disperare, ma scoate din dus sa o conduc in casa, ii e frica de cainii din zona. Ies val vartej afara cu parul ud. Ma imbrac, caut facturi si acte contabile, pun in rucsac, iau laptopul, suna telefonul, ies vorbind si vorbind si vorbind....

Ajung la cafenea mai devreme, bravo mie, timp sa mananc carrotcake respir. Ghinion, mi-am uitat portofelul. Ma intorc inapoi acasa cu Uber, rog sa ma astepte sa ma duca inapoi. Primesc o lalea si sunt rugata sa nu mai oftez :-P
Persoana cu care trebuia sa ma intalnesc nu mai vine, asa ca ma pun pe lucru. Transa, nu alta, se face 15. Spaima, nu am nimic gatit pentru copiii si imediat vin acasa. Intru in Billa, ajung la casa: trebuie sa cantariti produsele acestea. Telina, banane, conopida, le iau in brate pe toate si fug sa cantaresc. Le scap pe jos, imi ia ani sa le gasesc listate, ma intorc dupa ceea ce mie mi s-a parut o vesnicie. Doua persoane asteptau dupa mine....Un batranel care fredona un cantecel si o doamna. Imi cer mii de scuze, ma simt prost. Dau cardul. Fara fonduri. Altul, nu merge. Genul de client pe care il urasti. Doua maini stangi, impiedicat.Dau in final cardul bun si ma uit spre cei doi si imi cer iertare din nou pentru tot timpul irosit.
Doamna radiaza, imi multumeste sincer ca i-am dat timp sa respire!!? Domnul ma invita sa mai revin in magazin, ii e clar ca nu intru prea des in Billa, spune ca s-ar bucura sa ma vada zilnic!!! Mi-au zis lucruri atat de frumoase cat am asteptat sa se finalizeze tranzactia, incat am plecat mega zapacita, fara card si fara sa aud prea bine sau sa retin tot ce mi-au zis. :-P
Ma intorc dupa card, domnul vrea sa imi cumpere o floare de la casa, ca sa ma linistesc si sa ma bucur de primavara :-)))). 
Am ajuns cu bine acasa, sper ca am gatat pe ziua de azi cu emotiile!

Later edit: cateva ore mai tarziu, Miruna s-a incuiat in baie pe dinauntru.....Mami respira adanc, vorbeste indelung prin gaura usii cu Miruna (3 ani) si linisteste si fratiorul, care se panicase cel mai tare dintre noi. Ghiciti cine a adormit devreme....

  • Am renuntat la competitia Spring SuperBlog 2017, in principiu, din cauza unor probleme tehnice care mi-au mancat prea mult timp. Nu vor mai fi alte postari pe care sa le marchez ca "probe" in competitie. Am decis sa las prima mea postare online, prietenei mele i-a facut placere sa isi reaminteasca episodul cu pricina. M-a rugat doar sa mentionez ca nici in ziua de azi in redactia ei nu se gaseste apa ori cafea! 
 Ma simt usurata de decizie. Am invatat in timp sa ma tin doar de acele lucruri care merg natural, lin, fara eforturi si stres. Pur si simplu am vazut ca daca ma incapatanez sa surmontez toate obstacolele care apar, se dovedeste a fi gresit, risipa de energie si timp. 
  • Merg la antrenamentele de la sala cu baietii de la Revvolution. In aceeasi serie cu mine sunt cateva femei pe care le admir si care ma motiveaza si pe mine sa dau tot ce pot-Alina Gheorghiescu, Lucia Radu-Simota, Florina Badea, Ana Nicolescu, Bogdana Dobre. Mi-e drag sa fiu in compania lor. Sunt frumoase, organizate, extraordinar de muncitoare. Joaca in liga superioara, spre deosebire de mine, care ma ocup mai mult cu visatul, cititul si joaca cu cei mici. 
  • Nu am chef de citit. Mint, azi am fost la coafor si am devorat vreo trei reviste glossy si doua articole lungi pe bloguri. Citesc, deci, ba chiar mi-am   notat pe goodreads toate cartile pe care imi doresc sa le citesc in viitorul apropiat :-) Maine vreau sa merg la libraria Sophia sa imi cumpar o carte despre care am vorbit cu un sofer Taxify-un tanar crescut pe langa o manastire in Bucovina. A fost o discutie balsamica pentru mine-inca ii sunt recunoscatoare. I-am scris un sms sa ii multumesc si mi-a raspuns: Bucurie! :-) 
  • L-am invitat in Romania  pe Paul Pahil, un trainer specializat in psihologie pozitiva si a acceptat. De indata ce punem la punct toate detaliile, va dau de veste unde si cand il puteti intalni. Este un povestitor charismatic, un profesionist desavarsit, care iubeste ceea ce face, pentru ca iubeste oamenii. 

  • Vreau sa reincep sa imi notez pasaje din cartile pe care le citesc. Am avut o astfel de agenda in liceu si la final, cand am terminat-o, am realizat ca era o radiografie fidela, frumoasa, inspirationala a vietii mele interioare. Mereu mi-a facut placere sa o rasfoiesc. 

  • M-am surprins gandindu-ma de cateva ori in ultima vreme, inclusiv in Israel, la alt job, alta cariera. Cunosteam oameni noi, imi povesteau cu ce se ocupa, imi dadeau detalii si ma surprindeam cantarind daca mie mi-ar placea sau mi s-ar potrivi. Am incercat sa discut cu prietenii mei de acolo despre asta, dar mi-au taiat-o scurt: no way, fa in continuare ce faci, esti buna la asta, oamenii te plac, au nevoie de tine. Subject closed. Si totusi, cred ca mi-ar placea prinde bine o schimbare. Azi ma intrebam daca exista si la noi recrutori specializati pe reconversii profesionale-oameni care sa investigheze zonele in care ai putea gasi satisfactie si in care ai excela si care sa te puna apoi in legatura cu potentialul angajator. Imi plac comunicarea, strategiile, oamenii, marketingul. Ma intreba baietelul meu zilele trecute ce mi-ar placea sa ma fac daca as mai fi la liceu si as fi in faza de alegeri si i-am spus ca as fi ales medicina, diplomatie ori serviciile secrete. Infantile optiuni, comenteaza un prieten la telefon, n-ai trecut de faza cu eroi si binele invinge, in copilarie. Probabil. Am trecut macar de faza cu "ma fac musafir", "mami", "printesa" :-)) Voua ce v-ar placea sa fiti, in afara de ce sunteti deja? O prietena jurista mi-a zis ca farmacista s-ar vedea (!), alta, jurnalista de meserie, regreta ca nu a dat la teatru, un prieten programator spune ca si-a ratat menirea, aceea de psiholog si exemplele pot continua. 

Va mai povestesc zilele astea despre ce mai ma bantuie, m-am intins mult acum. 
Va las cu cateva poze din Israel. 

8 dimineata, pe plaja din Herzlya





Comentarii