Frivolitati de week-end


pe wishlist:



❤️    O rochie funkersVersatila, practica, mai ales cand calatoresti si vremea este schimbatoare, utila, de ex in avion cand aerul conditionat este prea rece. Imi place foarte mult. In plus, nu am nimic in culoarea aceasta-motiv bun sa o pun pe wishlist. 







❤️   O carte




❤️   Un gust nou-o reteta cu fenicul. Il tot intalnesc in market, insa niciodata nu am luat. E timpul sa incerc ceva nou :-) Poate aceasta reteta? Ori aceasta

❤️  Camasi de noapte! Am una similara luata acum cativa ani din Zara Home. O ador ! Cele care imi plac foarte mult sunt sold out, mai bine, zic :-))

❤️  Tin pumnii sa se alinieze cumva planetele, astfel incat in bucataria mea sa se instaleze cu espressor ca cel din imagine! In Israel, una dintre prietenele mele avea unul, mai micut cred-nu am sa uit niciodata cat de savuroasa mi s-a parut cafeaua aceea-fara zahar, cu lapte vegetal, multa spuma, un rasfat total! 






❤️ Un spectacol la care vreau sa merg pe 1 aprilie. Stefana poate fi foarte convingatoare :-)

Comentarii