Porridge de ovaz cu fructe, ploaie si film


Ieri dimineata am fost la doua antrenamente-revvolution si hot yoga. Intre ele am avut o ora de liniste, pe care am petrecut-o in Carturesti Cismigiu-am baut o cafea cu lapte in timp ce am rasfoit cartile lui Gwyneth Paltrow si Moshe Idel. 

In cartea lui Gwyneth Paltrow am gasit reteta unui smoothie proteic foarte gustos si satios pe care il credeam inventie proprie: lapte de migdale, o lingura de unt de arahide (de la Marks and Spencer, pentru cei care stau in Bucuresti), scortisoara, seminte de canepa si o banana. 

Mi-am luat apoi baietelul de la scoala, pentru o dupa amiaza tihnita in care sa fim doar noi doi. Caut mereu sa petrec o zi ori doar o dupa amiaza cu cate unul dintre copii si e tare bine. Comandam pizza, ne uitam la vreun film (recent am vazut cu Vladi August Rush, l-a impresionat foarte tare) ori ne jucam la mansarda. 

Azi ploua afara, ce poate fi mai bun ca un porridge fierbinte de ovaz cu goji, stafide si felii de banana si un film ?






Later edit: dupa amiaza a fost a Mirunei. Oarecum, caci a dormit cateva ore dupa ce am luat-o de la gradi dupa masa de pranz. 

Comentarii