Recomandari articole


  1. Mai stim sa ne crestem copiii? 
  2. E usor pana nu mai e sa intoarcem capul si sa pretindem ca nu am stiut. Cui dam banii si pe ce?
  3. Cum ar fi sa iti faci o rutina de 20 minute pe zi cu posturi yoga anti-imbatranire? 
  4. Eu nu imi pacalesc copiii si nu va sfatuiesc nici pe voi-mai bine ii convingem cu povesti si multa rabdare
  5.  O parte din oamenii care schimba lucrurile in bine
  6. Produse cosmetice pe care le-am folosit si pe care le recomand cu mult drag
  7. In fiecare luni dimineata primesc un mail foarte bun-ma pune la curent cu tot ce se intampla important in Romania si in lume. Va puteti abona si voi aici
  8. Andressa povesteste despre cum si-a dat demisia si cum este viata de freelancer (linkul duce catre un articol de-al meu). Eu am demisionat in 2012, aveam deja cateva contracte semnate si proiecte, dar era plina criza. Multi in anturajul meu au inceput drumuri pe cont propriu dupa pasul meu, imi amintesc cata "consiliere" faceam la telefon cu prietenii in mintea carora incoltise gandul demisiei. Nu este usor uneori, insa libertatea de care ma bucur si timpul cu copiii mei nu se compara cu nimic. Pot si stiu sa traiesc si cu mult si cu putin. 
  9. Acestea sunt cursurile (plus time management si customer care) pe care le sustin eu. Cere o oferta si cheama-ma la tine in companie! Ma poti ajuta prezentandu-ma managerilor tai, cerand un curs cu mine sau venind la workshop-urile open pe care le organizez in Bucuresti si alte orase din tara. 

Comentarii