Sunt mama lor si asta e cea mai mare bucurie a mea in viata asta

Copiii mei : Vladimir (7 ani) si Miruna (3 ani)



Sunteti nascuti vara. 

Ca si mine. Si sunt sigura ca noi trei suntem vara sufletului lui tati (nascut iarna). Ochii lui albastri (pe care nu i-ati mostenit) mereu rad fericiti cand ne privesc. De fapt, daca vorbim de mostenire, aveti cam tot de la mine-ochi, par, piele, gropite in obraji, gesturi, gusturi. 

Sunteti veseli, tandri, iubitori, isteti, echilibrati, frumosi. Solari. Usor de crescut. 

Purtati amandoi in nume si pe chipuri mir-ul (pacea). Tare am vrut sa va sadesc pacea in minti si in inimi. Am pus-o si in nume, ca reamintire...

Sunteti o bucurie. Vesnic recunoscatoare pentru existenta voastra si vesnic indragostita de voi. 


❤️
In momentul in care se naste copilul, se naste si Mama. Ea nu a existat inainte. A existat Femeia, dar nu si Mama. Mama este ceva total nou. 
Osho 

❤️


Sunt mama voastra. Nu exista pe lumea aceasta onoare, bucurie si responsabilitate mai mare si mai frumoasa decat aceasta-sa fiu mami a voastra in aceasta viata. 
Va iubesc, frumosii mei! 


Comentarii

Irina a spus…
Trei bucurii, va straluesc ochisorii!

Andreea a spus…
Multumim! Suntem mereu bucurosi sa fim impreuna. In toate pozele cu ei sunt fara make up si cel mai adesea sunt in pijamale ori rochii de casa, dar mereu mi se pare ca arat bine. Este, probabil, efectul bucuriei de a fi mama lor..si al iubirii dintre noi.