Sunt mama lor și asta e cea mai mare bucurie a mea în viața asta

Copiii mei : Vladimir (9 ani) si Miruna (5 ani)
In această imagine aveau 7, respectiv 3. Este o fotografie spontană, pe scările de la mansardă.
Era duminică dimineața și toți trei eram în pijamale, dar bucuroși de revedere și de perspectiva unei noi zile în fața noastră.



Copiii mei. Cum sună….. Sunteti născuți vara. 

Ca și mine. Trei zodii diferite. 
Sunt sigură că noi trei suntem vara sufletului lui tati (nascut iarna). Ochii lui albaștri (pe care nu i-ați mostenit) mereu râd fericiți când ne privesc. De fapt, dacă vorbim de moștenire, aveți cam tot de la mine-ochi, par, piele, gropite in obraji, gesturi, gusturi. 

Sunteți veseli, tandri, iubitori, isteți, echilibrați, frumosi. Solari. Ușor de crescut. 

Purtati amandoi in nume si pe chipuri mir-ul (pace, în slavonă). Tare am vrut să vă sădesc pacea în minți si în inimi. Am pus-o si în nume, ca reamintire….Sa fiți în pace mereu, să aduceți pacea și bucuria oriunde veți fi. 

Sunteți o bucurie. Veșnic recunoscătoare pentru existența voastră si veșnic îndrăgostită de voi și de rolul greu pe care mi l-ați dat: să vă fiu mamă….


❤️
In momentul in care se naste copilul, se naste si Mama. Ea nu a existat inainte. A existat Femeia, dar nu si Mama. Mama este ceva total nou. 
Osho 

❤️


Sunt mama voastră. Nu există pe lumea aceasta onoare, bucurie și responsabilitate mai mare și mai frumoasă decat aceasta-să fii părinte.  



Comentarii

Irina a spus…
Trei bucurii, va straluesc ochisorii!

Andreea a spus…
Multumim! Suntem mereu bucurosi sa fim impreuna. In toate pozele cu ei sunt fara make up si cel mai adesea sunt in pijamale ori rochii de casa, dar mereu mi se pare ca arat bine. Este, probabil, efectul bucuriei de a fi mama lor..si al iubirii dintre noi.