Garsoniera secreta




este austera, mica, curata, linistita, cu mult verde la fereastra. 

In ea sunt doar o saltea si cearceafuri moi si perne pufoase de la Behrens England.

Un petec de covor  pe parchetul alb si un stativ cu haine. O garderoba capsula, in culorile mele preferate pentru haine-alb, bleumarin, negru si putin rosu. Cos, Undress, Mango, Villa. 

Baia - in culorile pamantului, odihnitoare si intima. Uleiuri luxoase pentru baie. Sapunuri naturale, creme delicate. Prosoape mari, moi, absorbante, albe. Bumbac egiptean. 


La bucatarie o cafetiera, cescute cu buline, o masa rotunda cu scaune. Un blender si un frigider albastru plin cu goodies. Rezerve de ciocolata neagra, rafturi in congelator cu inghetata de lamaie, tiramisu, iaurt cu papaya, masline umplute cu migdale, parmezan delicios, ciorchini de struguri. 

Feminin, reconfortant, curat, aerisit, minimalist. 


Intr-o zi, garsoniera aceasta se va intrupa la o adresa fizica pe care o voi cunoaste doar eu. 

Voi decupa in carnea lunilor mele felii de liniste si rasfat.  Mici vacante. Va fi locul perfect pentru odihna si visare cu ochii deschisi. Un fel de baza la care voi reveni cand voi reusi sa ma desprind de iuresul vietii. O ora aici ori cate un week-end intreg. O saptamana, o mini viata. Voi fi categoric fericita in locatia mea secreta. Chiar si o tristete traita aici va avea savoare si imi va da forta. 

Visez si desenez in imaginatie de mult timp garsoniera mea secreta. 

Un cuib. Am nevoie de cuibul meu si doar al meu. 

Comentarii