Modele feminine

               

O fotografie de-a mea facuta de un prieten in Austria.
photofunia


Pe voi cine va inspira? 

Las aici o lista cu femei frumoase, puternice, echilibrate pe care le admir, le plac si care ma inspira. 

Ca stil vestimentar, le admir pe Victoria Beckham (linii simpe, curate, fluide, sigure), Miroslava Duma (culoare, indrazneala, gust) si Eva Mendes (ea iubeste rochiile midi, ca si mine).


Mame care ma inspira : pe primul loc, fara discutie, Kristine Barnett (Scanteia), Elif Shafak (Lapte negru). Mi-au placut si povestile lui Richard Branson despre cum l-a crescut mama lui ( Pierderea virginitatii). O plac foarte mult si pe Maia Morgenstern, ca mama, ca om. 



O alta mama care mi-a placut- este mama personajului principal- Theo Decker- din cartea Sticletele, de Donna Tart. Ea moare chiar in primele paginii ale cartii, nu facem cunostinta cu ea direct, insa modul in care este alcatuit in interior Theo, baietelul ei si amintirile despre ea mi-au facut-o foarte simpatica. 

Si ea si-a crescut fiul frumos...






Mama Sanzianei din Arta conversatiei, de Ileana Vulpescu - Smaranda Hangan- imi amintesc ca m-a impresionat mult in adolescenta. 


Femei curajoase, care si-au transformat vietile : Ayaan Hirsi Ali, Waris Dirie, J.K. Rowling





Completez lista pe masura ce imi amintesc si alte figuri interesante. 


Comentarii