azi stau in inima mea




Mi-am petrecut ziua de ieri in valtoarea vietii de zi cu zi-multe telefoane, drumuri, lucruri din exterior care mi-au solicitat atentia si prezenta. Dar nu pot asa zi de zi. Dupa una doua zile asa, mi se aprinde inima de dor si iubire. 

Cat timp ne vom umple buzunarele
precum copiii, cu pietre si noroi?
Lasa intreaga lume! Pastrand-o
Nu te vei cunoaste niciodata!
Rumi

Am nevoie de Dumnezeu in viata mea, am nevoie de poezie si de liniste, de stat cuminte ca sa contemplu si sa ma minunez de atata iubire care irumpe din inima mea si fara de care as fi saraca saracilor, goala si nefericita. 

Am aprins un bat cu miros de mir, am facut curatenie in casa, am citit poezie si am lasat recunostinta sa imi inunde si sa imi scalde fiinta interioara. Ma rog azi, cu fiecare respiratie si bataie de inima si sunt fericita ca pot sa fac asta. 

Comentarii

Cazare a spus…
Foarte bun articol.Felicitari!
Andreea a spus…
Multumesc :-)