Cum ne putem face viata mai usoara pe timp de canicula



E greu tare zilele acestea in orasele noastre aglomerate si cu vegetatie putina. Caldura excesiva ne afecteaza pe toti, oricat am cauta sa ne protejam. Mai jos am lasat o mica lista cu ce putem face ca sa ne fie cat de cat mai usor zilele acestea. Daca mai aveti vreun sfat ori vreo sugestie, va rog! 

☀️mancam mai putin si mai usor. Fructele si legumele sunt cele care ne hidrateaza si ne priesc cel mai bine in aceasta perioada. Apa bauta, chiar si in cantitati mari, nu este suficienta pentru hidratare. 
☀️bem apa des si purtam o sticla cu apa la noi
☀️spray cu apa termala in geanta (eu il tin la frigider si il iau cu mine cand ies pe usa) pentru racorit pielea
☀️Ulei esential de menta pe tample sau o picatura in apa de baut/ceai verde cu menta ori ceai de menta rece baut pe parcursul zilei
☀️palarie pe cap (anul trecut nu am iesit fara palarie, zilele astea am tot uitat-o)
☀️anul trecut descoperisem in farmacie o crema verde mentolata (pentru picioare grele, obosite) cu care ma dadeam pe picioare inainte sa ies. Senzatia de racoare era minunata,  simteam caldura dupa minute bune, timp suficient sa ajung unde imi propusesem. 
☀️de evitat, pe cat posibil, orele de varf in trafic.
☀️alegem pe cat posibil haine din materiale naturale, care curg pe corp si il lasa sa respire si incaltaminte fara toc, cu talpa joasa, comoda.



Si cel mai important, nu lasam copiii in masini, chiar daca intram "5 minute" sa luam paine.....




Comentarii

cristina a spus…
La mine am vazut ca functioneaza ca un termoregulator apa bauta intr-un oarecare exces. Beau mai multa apa decat de obicei si parca rezist mai usor. Am mereu in poseta un evantai pe care nu ezit sa il folosesc de cate ori am nevoie. In mijloacele de transport nu prea stau pe scaun, decat daca e unul liber pe partea fara soare. Daca nu-s scaune decat pe partea cu soare, prefer sa stau in picioare. Caut mereu sa merg pe la umbra, chiar daca e mai lung drumul.
Andreea a spus…
Da, cred ca deshidratarea este un motiv pentru care suportam asa greu canicula. Daca am fi hidratati bine, am rezista mai bine. Apropo de umbra, eu caut o palarie cu boruri mai largi un pic, sa imi umbreasca chipul, am deja niste pete usoare pe pometi, am ramas cu ele dupa sarcina, soarele le va accentua daca nu iau masuri
cristina a spus…
am vazut palarii din astea la meli melo.
Andreea a spus…
Ah, am fost recent la plaza la un film cu Vladi si apoi am intrat la Accessorize. De acolo imi luasem ultima palarie :-) Nu am gasit ceva care sa imi vina bine.
Multumesc pentru sugestie, o sa ma uit si la ei.