Inspiratie si relaxare pe bloguri

Cafea si bloguri - o dimineata din vara anului trecut.
Cana am primit-o de la un prieten, cadou de ziua mea.

Imi amintesc ca mi-a displacut imaginea mea, dormisem prost din cauza caldurii.
Vara in Bucuresti este o incercare grea  pentru mine. 

Sunt cateva bloguri pe care le citesc cu multa placere, cu deschidere, pentru ca ma inspira, imi satisfac setea de povesti, imi hranesc curiozitatea si ma incarca pozitiv. 

Iata o mica lista: 

✍🏻 andreeavasile.ro - povestitoare charismatica, scrie "povesti despre viata si oameni ca tine". O bucurie, mereu.

✍🏻bazavan.ro - Cristina Bazavan este jurnalist si un om care isi cultiva cu atentie interiorul. Ma inspira si imi face placere sa citesc postarile semnate de ea. Multe carti recomandate de Cristina mi-au placut la nebunie, asa ca merg pe mana ei fara ezitari cand vine vorba de carti ori filme. Tot gratie ei, am inceput sa am acces la o alta lume fascinanta, despre care stiam prea putine: lumea dansului, de care Cristina este indragostita.

✍🏻mazilique.ro - O alta Cristina, Mazilu de data asta. Cred ca am gasit-o cautand pe net numele Mazilu-numele de familie al primei mele iubiri mari. Intr-o alta viata, da, am fost indragostita de un baiat cu numele Mazilu :-)) Am gasit-o pe Cristina, cu umorul ei, cu charmul si rafinamentul, cu placerea ei de a gati si cu pasiunea pentru rochiile-camasa albe si albastre. Am incercat unele retete -una chiar devenind preferata- reteta de conopida la cuptor cu naut si migdale. 

✍🏻 cristinachipurici.ro - O alta Cristina (v-am spus ca asa se numeste si sora mea si ca eu i-am ales numele? Daca nu insistam eu sa o cheme Cristina, probabil ar fi fost Stefana, caci asa planuiau ai mei). Si Cristina scrie despre oameni, povesti, carti si muzica.

✍🏻 visuell.ro- pentru portia de frumos si inspiratie, hoinaresc pe site-ul Sanzianei Pop

 ✍🏻 lecturile-emei.blogspot.ro - Ema Cojocaru citeste mai mult ca mine, mult mai mult ca mine! Stiu oameni care nu cred ca exista asa ceva, dar ei nu o cunosc pe Ema. Si nu numai ca citeste mult, dar si scrie niste recenzii incredibile. Ma fascineaza spiritul ei de observatie, modul in care urmareste atat scriitura, cat si povestea. 

✍🏻 inoza.ro Ina Țăranu Hofnăr este un storyteller minunat. Generos si pragmatic, din articolele ei raman mereu cu ceva util si practic. Ador, desigur, si scriitura in sine, este foarte talentata si desteapta. 

✍🏻 Mintea-de-ceai Acest blog ii apartine unei fete care locuieste la etajul 11 si  iubeste salurile mari. Ii iubesc talentul de a scrie. Daca va publica o carte, eu voi sta la coada pentru autograf. 

✍🏻 oviatabuna.ro - Nu cunosc calator mai pragmatic ca ea si suflet de femeie mai asumat si mai curajos. Imi plac povestile ei, imi place ea, asa cum o ghicesc eu din randurile de pe net. Calatoreste, munceste, face paine, citeste. 

✍🏻 unandepoveste.wordpress.com - Pe el l-am descoperit recent. Povesteste frumos, frust, mucalit, este autentic-genul de om cu care vreau sa am de-a face si in viata reala. Il insotesc cu placere in calatoriile lui prin lume. 

✍🏻 Anamariaonisei.ro Deja am vazut filme si am citit niste carti mergand pe recomandarile ei. Asta spune destule. O apreciez si ii sunt recunoscatoare. 

✍🏻 Arielu.ro  Imi place mult onestitatea lui, modul in care spune deschis ce simte, cu nuante. Este un tip deschis, generos, amuzant, istet. 

✍🏻 Cabral.ro Aceeasi onestitate, aceleasi valori ca la cei de mai sus dublate de umor si bunatate. Ca sa o parafrazez pe Tatiana Tîbuleac (in cartea Gradina de sticla): Cabral a crescut mare, dar i-a crescut  totodata si inima. 

✍🏻 Stylediary , semnat Irina Markovits. Citesc cu multa placere tot ce scrie,   mai ales recomandarile adunate sub titlul Easy like a sunday morning. 

La categoria parenting, citesc constant, cu admiratie, Blog in tandem si blogul Ancai Arau. 



Comentarii