pizzica

                     


Imi va fi mereu nespus de draga melodia aceasta. Cand Miruna era micuta, dansam cu ea in brate-era singurul lucru care o adormea. Imi amintesc de o noapte cand ne prinsese 3 dimineata, eu si sotul meu ne plimbam cu randul prin dormitor cu ea in brate, ne-o pasam de la unul la altul...ea dormea la noi in brate, cand insa o puneam jos, lua foc. Eram extenuati, ne clatinam inganand cantecele. Cand am vazut ca este trei dimineata si noi inca nu inchisesem ochii....m-am speriat. In cateva ore se trezea Vladi caruia nu vedeam cum i-am face fata. I-am zis sotului meu sa aduca laptopul, a protestat-nu punem muzica la ora asta in niciun caz, atunci stai tu cu ea si fa ture, i-am replicat nervoasa. Cearta tocmai incepea si nimic nu este mai ingrozitor decat sa te certi cand esti obosit...

Am pus pizzica, am dansat usor cu ea in brate si copila a adormit instant adanc, relaxata.....Pana tarziu, cand a inceput sa umble pe piciorusele ei, piesa aceasta a fost ajutorul meu de nadejde in adormirea bebelusei. 


Cu Miruna in brate-pauza de dans



****



Recent, intr-o dupa amiaza, m-a durut putin capul. Miruna a venit sa imi faca mai - mai-are multa compasiune si grija, imi spune mereu-pai da cu chema sa teaca ori tece lepede, ai sa vezi :-)

Vladi se uita doar din usa ingrijorat-gen, tot te mai doare? Pai vine tati acum.

Ei, si daca tot ma dadea cu nivea pe maini si imi facea mai mai pe ochi, o intreb daca vrea sa se faca doctorita, sa primeasca oameni la ea in cabinet, sa ii consulte...Nu. Spune hotarata. Esti sigura, insist eu. Ti-ar placea. Nu, spune la fel de ferm. Hm, vrei sa fii ca Miss? Sa lucrezi cu copiii la gradinita? Nu, scurt. Vrei sa fii ca mami? (nu m-a vazut la munca, realizez imediat). Nuuu, raspunde ea exasperata. Dar ce vrei tu sa te faci? Nimica. Cum nimica? De ce, mami? Pai nu veau sa muncesc. 

Vaaai cat esti de a mea, ma gandesc uluita, mai ales ca stia deja, nu se gandea o secunda ! 
Insist: dar ce ai vrea tu Miru sa faci cand o sa fii mare? Sa dantez. Chide ochii, dau cu chema acuma sa nu te mai doala capul! 





Comentarii