Recomandari articole





Un loc in care visez sa merg cu fetita mea cand va fi un pic mai maricica

Aici si aici hoinaresc cautand frumos si relaxare

Nu o data m-am regasit in cuvintele Danei

Util pentru oricine se confrunta cu migrene si mici depresii 


Cine si ce suntem? Un articol despre creierul nostru care m-a entuziasmat

Un curs la care voi merge in viitor, de data aceasta nu ma potrivesc cu datele

Dupa ce azi noapte am visat o conversatie captivanta cu Yousef Al Otaiba (pregatesc un curs de leadership si ieri m-a documentat printre picaturi despre ceva legat de acest domn charismatic si inteligent), acum am citit  aceasta poveste


Pregatesc un interviu cu Dana Koti, coach si terapeut Access Bars. Dana lucreaza cu mine de mai bine de o luna jumatate, am sa va povestesc aici cum am ajuns sa o contactez si de ce am cerut ajutor. 

Oamenii de stiinta au descoperit un cantec care reduce anxietatea. Mie nu imi place :-P

Si un mic branci de care aveam nevoie in munca mea-acest articol 





Comentarii