Posturi yoga pentru o piele stralucitoare si un aspect intinerit

                             



Imi place sa fac yoga, atat acasa, cat si la studio. Am nevoie doar de haine comode, inspiratie (clase online) si liniste. Ma simt minunat dupa aceea,  mi-a crescut flexibilitatea si am observat, ca daca practic zilnic si apoi fac o pauza, corpul cere singur. 


Puteti gasi multe aplicatii cu posturi yoga, site-uri cu clase online aici si aici, clipuri youtube (eu sunt abonata la Yoga with Adriene).

Imi doresc ca yoga sa fie o constanta in viata mea si sa devina o practica obisnuita si in vietile copiilor mei. Pentru asta, le-am cumparat un joc foarte frumos, cu posturi, astfel incat sa le invatam impreuna cat mai bine. 




Pentru a intelege beneficile unei asane (posturi) si ce efecte are in corpul nostru, recomand si aceste doua carti: 

  1. Yoga si sanatatea, Selvarajan Yesudian si Elisabeth Haich (iubesc cartea asta, exemplarul meu este deja uzat de la cat l-am rasfoit). De Elisabeth Haich recomand si cartea Initierea, m-a tinut ocupata cu folos intr-o vara din trecut...
  2. Lumina in yoga, mai stufoasa si mai orientata catre anatomia corpului, insa utila.

Comentarii