Puterea seductiei in viata noastra de zi cu zi

                
Cu ani in urma, eram la finele primului meu workshop open (destinat publicului larg) cand o femeie tanara mi-a spus ca ma admira, ca nu a vazut de multa vreme pe cineva care sa se simta atat de bine in pielea lui. Ca se simte sedusa si ca nu isi poate desprinde privirea de la mine. Apoi a continuat sa vorbeasca despre seductie, ca si cand ea ar fi fost un instrument pe care eu il foloseam cu maiestrie, cu abilitate, fascinand-o. Nu era asta, traversam atunci pur si simplu o perioada fericita din viata mea. Ma bucuram din plin de energia unor inceputuri efervescente in mai multe arii din viata mea si radiam. De atunci, insa, m-am gandit de multe ori la seductie-ce este, cum se cultiva, este buna ori rea, este conectata de sexualitate ori nu, o stapanesc ori sunt seductiva fara sa realizez? Multe intrebari si teme de reflexie...si ii multumesc acelei femei pentru remarca ei. Mi-a facut placere, am tinut-o minte peste ani si mi-a oferit prilejul sa reflectez indelung. 
Priviti ce am gasit (are subtitrare si in romana, vedeti la setari in dreapta)




                   

Comentarii