Stiu o mamă, care


toarna ceara din soia in cescute vintage rezultand niste lumanari frumoase...

Eu am lumanari peste tot in casa, in bucatarie in fata icoanei de pe masa, pe noptiera mea, in baie. Cand plec pe undeva, pun una in bagaj si o aprind seara pe noptiera camerei de hotel. Daca uit sa iau de acasa, ies si cumpar una...una dintre micile mele placeri de calator.
 Zambesc uneori la gandul ca poate, in viitor, asa va face si fetita mea-nu o data ne-am jucat seara inainte de somn facand umbre pe pereti, inspirand bucuroase mirosul de lumanare aprinsa...Sa aprindem una dintre lumanari seara este una dintre bucuriile noastre. 

O cheama Oana, are un baietel pe nume David si mai asteapta un copil-nu stie inca daca este fetita sau baietel, nu a vrut sa afle inainte (wow, eu n-as fi putut! oricum am stiut dinainte, gratie ingerilor, ecografia doar mi-a confirmat). 

Scrie minunat si inspirational si are un mic business care imi place la nebunie. 


Lumânare handmade Cup & Candle din ceară naturală de soia, un produs eco și netoxic, turnată în ceașcă din porțelan vintage englezesc roșu. Produs unicat.
Dupa topirea cerii, ceasca poate fi folosita. 
Mai multe despre pasiunea Oanei puteti citi aici


Comentarii