Strateg de servici vara



Sunt omul strategiilor. 
In general, am planul A, dar si planul B si uneori chiar si C. Imi place sa ma gandesc inainte la tot felul de situatii si nuante si ma pregatesc macar la nivel mental pentru ele. 

Caut sa le transmit si copiilor obisnuinta aceasta de a gandi strategic. In ce ma priveste, mi se mai intampla ca spontaneitatea mea nativa si navalnica sa imi dea strategiile peste cap, insa tot imi face placere sa ma gandesc in detaliu la variante nuantate. Am capatat incredere in viteza mea de reactie si in sangele rece, asa ca nu ma tem ca uneori spontaneitatea din dotare ma dezvaluie mai mult decat as fi dorit. Sotul meu zice ca numai o minte diabolica se poate gandi la toate astea, ca in general, oamenii si lucrurile sunt mult mai simple. Mie nu mi se pare deloc, pentru ca.....simt enorm, vaz monstruos :-))

Ei, acestea fiind zise, mi-am propus sa va scot din modulul mare, mare, inghetata, concediu si lene si sa va propun cateva idei care sa va ajute sa folositi vara aceasta si altfel. 

Ce putem face vara aceasta? 

😎 Mai ales daca sunteti ca si mine - freelancer: puteti folosi zilele lungi de vara pentru a stabili obiective pentru business-ul vostru, cai de a le atinge, o strategie. Eu nu am avut asa ceva pana acum, am fost centrata pe cresterea copiilor mei, asa ca fiecare proiect pe care l-am avut a fost primit cu recunostinta si facut printre picaturi. Copiii au crescut, au activitatile lor de dimineata pana seara, asa ca am zilele la dispozitie sa lucrez mai organizat si mai sustinut. Septembrie nu e asa departe, ar fi bine sa aveti un drum in fata incepand de acum. Vacanta mea incepe pe 24 iulie, asa ca ma grabesc sa pun pe hartie toate lucrurile pe care le vreau de la business-ul meu ca sa ma ocup in august de cateva aspecte. 
  • sa gasesc un mentor, un business angel, adica un om care sa creada in mine cu adevarat si sa fie "my corner man". 
  • Clienti noi in portofoliu. 
  • Sa dezvolt si sa duc si in alte orase cursul -Comunicarea cu corpul. Elemente de psihosomatica (in Romania exista prea putina informatie pe acest subiect, iar in afara abia acum a inceput sa ia nastere un curent care indreapta atentia catre corp si cum putem modela emotii si stari prin intermediul corpului, se fac cercetari, se publica lucrari). Sunt mandra ca am fost inspirata si am dat drumul acestui proiect. 
  • sa imi fac o echipa, am fost destula vreme lup singuratic 
  • sa fac putin mai vizibil brandul meu, Focus pe inima. Eu mi-am dorit mereu discretie in munca mea, am dorit sa ofer o experienta completa, unica, speciala fiecarui participant la cursurile mele, asa ca nu am investit in unelte de marketing. Nu o data insa am suferit cand am fost respinsa pe motiv ca sunt "nimeni", ca nu au auzit de mine, nu sunt XY care are sali cu sute de oameni. Eu nu sunt magazin angro, raman la stadiul de boutique sic, care ofera experiente personalizate si atentie deplina clientului. Nu caut turme, ci oameni. Am suferit pe de o parte, pe de alta parte insa genul de oameni care gandesc asa nu sunt cei pe care ii doresc in sala mea de curs. Nu venim din aceeasi lume si nu ne anima aceleasi valori. Cu toate astea, le multumesc pentru imboldul de a fi putin mai vizibila. Rataciti printre ei sunt si oamenii cu care impartasesc aceeasi viziune si pe care vreau sa ii intalnesc.
  • sa ies mai des la evenimente, eu mai mereu zic pas si stau acasa si citesc ori ma joc cu copiii.  Nu faceti ca mine. Nu e rau cititul, dar nu aduce clienti. 
  • sa stabilesc in mare calendarul cursurilor open din toamna. Open-urile sunt foarte greu de organizat si de sustinut, ma consuma enorm, imi consuma si timp mult, insa nu pot renunta la ele. Un atasament cam masochist, stiu. 

🐝 Tot o idee grozava de pus in practica vara aceasta este sa cumparam cu reduceri insemnate haine si incaltari pentru toamna/iarna. Zilele trecute mi-am luat niste opincute sic de stat prin casa. Acum stau desculta, insa prin septembrie imi vor prinde tare bine. Azi am verificat preturile la niste ghete Dr Martens pe care asta iarna mi le-am dorit mult, insa nu m-am indurat sa le cumpar la pret intreg.  Paltoane, pulovere, cardigane, sosete, haine din merinos-toate au reduceri in perioada verii. De ce sa nu profitam? Eu una am destule rochii, sandale, tricouri. Si daca as avea cate un item din fiecare, tot as traversa bine merci vara aceasta. 

🎈 Vara aceasta a adus schimbari si in vietile copiilor mei-Miruna a schimbat gradinita, va merge curand la una cu predare in limba germana, am inscris-o la gimnastica ritmica (mor de dragul ei, este atat de incantata de ce invata acolo), Vladi a crescut si este pasionat de lego, robotica, desen, sah....Toate bune si frumoase, insa eu sunt cea care ii duce de colo colo, asa ca o buna planificare a timpului, energiei lor si a mea este urgenta si utila. Vara aceasta vedem ce taiem, la ce renuntam, ce pastram, ce continuam si cum, astfel incat sa ne placa vietile noastre din toamna si sa respiram usor, fara stres. De asemenea, rechizitele si hainutele lor pot fi cumparate inca de pe acum (unele macar)-va amintiti ce este in magazinele cu articole pentru copii la inceputul lui septembrie? 

🍀 Casa noastra are nevoie de multe imbunatatiri si schimbari-am in plan o lista cu toate (vreau inclusiv sa schimb prizele si intrerupatoarele in toata casa), asa ca o lista detaliata ma ajuta mult-preturi, dead-line-uri etc. Nu le voi face pe toate o data, insa avand lista la vedere, imi va fi mai usor sa bifez una alta, astfel incat iarna sa ne gaseasca intr-un camin mai bine pus la punct si mai confortabil.

🐞 Tot in aceasta perioada putem planifica calatorii la preturi mici. Gasim bilete de avion la preturi bune pentru lunile de toamna/iarna. Eu visez un city break la Berlin cu baietelul meu, la Londra cu sotul meu, Israel in februarie, ca de obicei....poate Grecia in octombrie, cand inca este cald, placut si turistii nu mai misuna peste tot.

Mai sunt cateva idei pe lista mea, zic insa ca cele de mai sus sunt suficiente sa va inspire si sa va motiveze si pe voi sa folositi si altfel vara aceasta. 
Va astept cu vesti :-)



Comentarii