Concurs (incheiat). Carti in dar





Iata cartile in valoare de aprox. 250 lei pregatite sa plece catre tine. 


  1. Anul gandirii magice, de Joan Didion
  2. De ce nu ne vindecam si cum o putem face, Dr Caroline Myss
  3. Acum, aici este tot ceea ce avem, Daniel Mitel
  4. Reconectarea, dr Eric Pearl
  5. Omul este un mare fazan pe lume, Herta Müller
  6. Amintirile unei nonagenare, Antoaneta Ralian
  7. Teama de zbor, Erica Jong
  8. Fiica reginei din Saba, Jacki Lyden
  9. Clopotul de sticla, Sylvia Plath
  10. Pavilionul cancerosilor, Alexander Soljenițîn


Conditii participare concurs:

1. like paginii Focus pe inima
2. lasa-mi un comentariu in care sa imi spui de ce ai veni la un curs de genul acesta  


Concursul este deschis pana luni inclusiv, 7 august 2017, iar extragerea castigatorului se va face cu ajutorul random.org. 
In cursul zilei de marti  (8 august a.c.) contactez persoana castigatoare si trimit cartile (in Bucuresti livrarea se poate face personal). 


Update: Cartile vor pleca catre : Anonim (Coman Lorena). Felicitari, Lorena!
Multumesc tuturor pentru mesaje si va astept in continuare sa imi fiti alaturi pe blog si in sala de curs!

Comentarii

Unknown a spus…
E foarte important sa evoluam permanent,din punct de vedere personal,dar si profesional.Cred ca orice curs sustinut prin Focus pe Inima aduce un plus fiecarui participant,ajutandu-l sa urce inca o scaricica spre telul sau :)
Viorela a spus…
Vreau sa particip la curs pentru ca imi doresc sa o vad si in alta postura pe Andreea, alta decat cea de mama,pentru ca imi doresc sa ma cunosc mai bine, sa ma port mai bine,sa am mai multa grija de mine ,pentru ca pare interesant si incitant din prezentare.
Adela a spus…
Pentru ca am nevoie.
CristinaLori a spus…
Buna dimineața Draga Andreea!

Eu rar particip la concursuri. Dar acum vreau sa fac ceva diferit! De ieri îmi tot da târcoale gândul "Ce-ar fi sa particip?" Simt ca oferi acest "cadou" cu bucurie! Tocmai am fost in grădina și am cules zmeura! Momente de tihna și răsfăț!

Mulțumesc!

Salutari din Buzau! :) și desigur ~> Focus pe ❤️
Anonim a spus…
Buna dimineata Andreea,
As veni la acest curs deoarece stiu sigur ca as mai invata ceva de la tine.Mi-ai ramas in suflet si minte de la un curs de al tau din Abr.
Cu drag,
Ps:Nu prea sunt eu norocoasa la consursuri dar nu se stie nicioadata(gandesc pozitiv).
vavaly2007 a spus…
pentru ca a comunica cu tine insuti, a-ti asculta propriul corp, a devenit cel mai greu exercitiu posibil/ intr o lume in care suntem mereu cu urechile ciulite spre exterior nu reusim sa ne mai auzim pe noi.
Kali a spus…
Pentru ca ma pasionează psihologia
Claudia a spus…
Cred ca pur si simplu din dorinta de a ma cunoaste mai bine. De a ma intelege si accepta asa cum sunt.
Andreea a spus…
Multumesc, tuturor!
Nu uitati va rog si de prima conditie, like paginii fb focuspeinima: https://www.facebook.com/Focuspeinima/
Marina a spus…
Aş veni cu mult drag. Îmi placi tu şi informaţiile pe care le transmiţi. Întotdeauna, dar întotdeauna, rămân cu ceva din ceea ce citesc la tine...pe blog, pe facebook...o stare de linişte, o emoţie tulburătoare, o dorinţă de a face bine, de a da mai departe ce am primit.
Despre comunicarea cu corpul...cred că sunt la început :-) După 30 de ani m-am descoperit mai bine, am început să accept cu seninătate lucrurile pe care nu le pot schimba. Se cheamă maturizare? :-))Nu ştiu ce e, dar mi-e tare bine. Aşa, mai cu puţină burtică, puţină celulită...:-))(accept asta, însă ştiu că sunt urmare a mâncatului compulsiv...sunt nervoasă, trebuie să mănânc ceva, sunt bucuroasă, sărbătoresc cu puţină ciocolată. Mai am de lucru...).
Mi-aduc aminte ceva din adolescenţă...Mereu am fost o fire emotivă. Iar când treceam printr-un examen sau ceva important, mi se tăia respiraţia efectiv. Îmi simţeam inima cum bate, o auzeam în ureche şi parcă tot sângele îmi năvălea în obraji. Ascundeam cu machiaj, până mi-am dat seama că puteam să rezolv totul f simplu...prin respiraţie.
Aşa frumoasă ne-ar fi viaţa dacă am învăţa să medităm, să comunicăm cât mai eficient cu noi înşine şi cu cei din jur. Doamne, câte lucruri interesante putem învăţa în fiecare zi...despre noi, despre ceilalţi...numai să avem mintea deschisă către ele.
<3 <3 <3
Voicu Dana Maria a spus…
La început am zis sã- i las pe alţii , cã poate au mai multã nevoie. Asta şi pentru cã interacţionarea face- to- face m- ar fi ajutat mai mult decât cãrţille.Dar apoi m- am rãzgândit: pânã şi viaţa e un concurs , dacã refuzi din start participarea, trãirea, refuzi de fapt dreptul la propria fericire. Sunt interesatã sã aflu despre corpul de durere, cum se manifestã, cum îl identificãm, modalitãţi practice de rezolvare.