Picuri de frumos si bine


Mi-au cazut cu tronc zilele acestea oameni, lucruri, mirosuri, vise, sunete.



👱Un om care m-a cucerit recent este Peter Hurley- un irlandez chipes, convertit la ortodoxism, pasionat de Romania noastra frumoasa si autentica. 


💍N-am mai purtat de ceva vreme vreo bijuterie. Nu am simtit nevoia, nu le-am gasit/vazut rostul. Daca mi-ar fi spus cineva asa ceva acum cativa ani....nu mi-ar fi venit sa cred, pentru ca nu ieseam din casa fara ceva, macar niste cercei mici! Acum trec zilele si eu nu port nimic, nici macar verigheta. S-ar putea sa se schimbe situatia, caci recent mi-a cazut cu tronc un colier Prochaine....Nu vi-l arat, pentru ca inca nu l-am comandat si ma tem ca este singurul si raman fara el :-))

Si tot din categoria bijuterii, ieri m-am intrebat ce ar fi sa port bambole? M-am bucurat privindu-le si am zambit imaginandu-mi bucuria Mirunei, fetita mea. 

🍀 Pregatesc cateva surprize pentru cei care vin la cursul meu de pe 2 septembrie. Ce bucurie sa poti darui! Imi incalzeste inima gandul la ziua aceea. 
Inscrierile sunt inca deschise, haideti! Promit o zi de sambata luminoasa, linistita, cu energie si informatie hranitoare, cu inspiratie si daruri! Daca doresti sa vii, dar pretul este o bariera, scrie-mi, te rog: andreea@focuspeinima.ro

🌼 Am comandat cateva sapunuri de la atat de apreciata Valeria Dan si ea m-a surprins adaugand multe daruri in coletul meu parfumat-bile de baie, o crema de maini-probabil cea mai buna pe care am folosit-o eu, mici sapunele pentru manutele mici ale copiilor mei. Multumesc mult, Valeria! Si multumesc si pentru ca mi-ai prezentat-o pe Amalia, o bucurie de om si ea! 
Pentru ca ma citesc multe mamici, vreau sa va spun ca produsele Valeriei pot vindeca usor si frumos dermatita atopica. Am descoperit-o pe Valeria citind acest articol scris de o mamica pe care o admir foarte mult. 

🌞 Veronica pleaca din nou pe Camino. Sper sa aiba o calatorie frumoasa, ma frumoasa ca prima. 

👏 O femeie frumoasa, linistita, naturala, radioasa-Crina mi-a infuzat liniste si bucurie prin fiecare cuvant. Va invit sa o cunoasteti si voi aici si aici

📖 Larevista.ro, o revista scrisa cu talent, cu pasiune. Imi place mult. 


Muzica lor a fost pe repeat la mine saptamana aceasta. 

Voi ce picuri de frumos, liniste si bine ati gasit? 


Comentarii