"Sunt veşnic obosita si nu ma pot concentra"



Aud frecvent femei care spun: "sunt vesnic obosita si nu ma pot concentra". 

Pot fi, desigur, multe cauze: 

  • oboseala psihica, lipsa unui sens si a unei directii, a bucuriei si a iubirii
  • o cauza medicala (de ex. diabet nediagnosticat inca, epuizarea suprarenalelor ori o dereglare hormonala, exces de estrogeni care duce la simptomul de mai sus plus altele-retentie de apa, ingrasare fara sa fi schimbat dieta, sani durerosi, menstre abundente, balonare, iritabilitate, usoara depresie) si atunci e bine sa mergem la medic si sa facem niste analize. 
  • program prea incarcat, jonglarea cu prea multe sarcini
  • deconectarea de natura


Uneori ne simtim asa insa pur si simplu la tranzitia dintre anotimpuri, cand corpul face eforturi sa se adapteze la capriciile vremii, la lumina diferita si la toate schimbarile de ritm care apar toamna. 

Daca nu am identificat cauze medicale, un remediu care merita incercat este acesta:

 grau lasat la incoltit si consumat (cand a germinat) cu miere si miez de nuca. 

In cazul mea a facut minuni intr-o perioada in care ma trezeam zilnic la ora 5 dimineata, era iarna si munceam mult. Eram sfarsita de oboseala, beam un termos de 1,5 l cu cafea, nu aveam deloc pofta de mancare si totul era intr-o negura ciudata din care mi se parea ca nu mai ies. 

Dupa cateva dimineti in care am consumat doua trei lingurite de grau germinat cu miere si nuca am reinviat, am capatat energie, am simtit cum mi se regenereaza tot trupul. 
Este un remediu ieftin si usor de administrat. Este, de altfel, un remediu recunoscut ca stimulator al activitatii vitale. 
Daca il incercati, mi-ar placea sa imi spuneti cum v-ati simtit dupa. 

O prezenta mai atenta in propriul corp, obisnuinta de a comunica cu el ne poate fi de mare folos in demersul nostru de a ne pastra echilibrul si sanatatea. 







Comentarii