Supa de alinat sufletul



Cand este frig afara, cand imi este greu si urat sau cand sunt prea obosita ori cand vreau pur si simplu ceva usor si delicios prepar o supa de legume.

Visam de ieri la ea, insa nu am avut timp sa o prepar. Ieri am mancat o supa de legume in oras impreuna cu doua prietene din Israel, azi am gasit o ora ragaz sa ma rasfat si sa ma calmez cu o minunatie de supa de toamna - o licoare magica aurie, hranitoare, calmanta, gustoasa. 

Am pus la fiert doi morcovi mari feliati si un cartof mic. Pe la jumatatea timpului de fierbere (adica dupa primele clocote), am adaugat cateva buchetele de broccoli si o lingurita de sare H. 

Cand legumele au fost fierte, am pasat totul cu blenderul vertical si am adaugat la final un pahar mare de suc de portocale, nucsoara, curcuma, piper si putina smantana 35% pentru gatit. Inca putin mixat si gata.





Comentarii