Ce mai fac

am renuntat la blond, inca ma acomodez :-)

Mă aflu într-o perioadă foarte creativă. Este un flux minunat, de care mă bucur mult. 

Am creat doua produse noi-cursul online Trupul meu, puterea mea (+Elemente de psihomatica) si un mini e-book numit Dusuri interioare. Ambele pot fi comandate de pe site-ul meu, www.focuspeinima.ro.


De asemenea, lucrez la doua proiecte editoriale in colaborare cu Ema Stanca- Macovei, o desenatoare foarte talentata si o persoana minunata, care, prin receptivitatea ei si bucuria cu care s-a implicat in proiect, ma inspira si ma entuziasmeaza si pe mine. 
Cand cele doua proiecte vor fi gata, dau de veste aici. 


Am inceput sa scriu si un fel de jurnal al Adelei, o femeie necasatorita, care merge la psihoterapie si are o prietena, Liviana, bolnava de cancer. Scriu greu si prost, dar ma joc cand simt ca am prea multa energie. Un fragment, de altfel, ai putut citi aici


A, si sa nu uit: pe 5 noiembrie va astept la trei ore de decupat vise, adica la Dreamboard. Rezervari aici si imagini de la ultimul poti vedea aici.



Comentarii