Rigoare si delicatete-doua calitati care au gasit calea ideala de exprimare

Eniko a intrat de curand in viata mea. Este o clujeanca frumoasa, feminina si cu o poveste de viata incredibila. Parte din povestea ei pur si simplu mi-a facut ziua mai frumoasa atunci cand am aflat-o. Nu ma lasa sa o fac publica, insa tot am gasit o cale sa va prezint minunea asta de om: prin intermediul creatiilor sale, feminine, delicate, pretioase.
Si nu, nu se adreseaza doar femeilor, ci si barbatilor, pentru care are butoni creati cu umor si bucurie.
In noiembrie este ziua sotului meu, i se potrivesc de minune acesti butoni creati de Eni! 


Precious, just like you
Acesta este sloganul ales de Eniko pentru a-si promova creatiile. 

Î. Eniko, tu esti contabila. Cum si cand s-a facut trecerea aceasta de la cifre si calcule la bijuterii? Ca femeie, banuiesc ca iubesti sa porti bijuterii, dar cum ai devenit creator de bijuterii?
Eniko la birou.
  Rigoare si echilibru

R:  Dintotdeauna mi-au placut bijuteriile, in urma cu 2 ani am inceput sa confectionez cercei si bratari pentru mine, apoi pentru prietenele mele - faceam foarte multe cadouri, eram incurajata de cei din jur, ceea ce a dus la o pagina comerciala de facebook, zicand in sinea mea ca aici e testul, apoi de la cercei din bilute am ajuns la accesorii de par elegante, nu doar pentru mirese...

Î. Iti amintesti prima bijuterie? Ce s-a intamplat cu ea?
R: Imi aduc aminte prima bentita pentru mireasa, o prietena de-a mea m-a incurajat sa ii confectionez o bentita pe sarma pentru nunta ei, a iesit superb, de aceea poza cu ea este la mine pe roll-up, imi este foarte draga. 




Î. Cum ai invatat sa le faci?
R: De pe internet, impreuna cu colega mea, Naomi, cautam modele pe internet si incercam sa le facem in stilul nostru, mai "altfel"...sa ne jucam cu perlele, ceea ce a dus la o intreaga colectie de accesorii elegante si pline de culoare.  

Î. Ce iti aduce aceasta latura creativa? Intreb pentru ca banuiesc ca nu pentru bani, nu din nevoia suplimentarii venitului muncesti la crearea lor...
R: Eu cred ca Dumnezeu a pus in fiecare din noi latura aceasta creativa, depinde numai de noi sa o descoperim si sa o dezvoltam. Imi face placere sa aduc bucurie prin ceea ce iese din mainile mele. 


Î. Cum decurge procesul creativ? Ai imaginea finala in minte si apoi cauti materiale, te inspiri de undeva?
R: Aici e partea frumoasa, si ne asemanam amandoua, incepem sa facem un produs, dar nu avem imaginea finala...imbinam culori, diferite materiale pe  parcurs...de multe ori spunem una catre alta :"asta chiar nu stiu cum am facut-o...nu ma pune sa o mai fac inca o data ca nu stiu" :))) 

Î: Porti creatiile tale?
R: Daaa, inafara de accesoriile de par pe care le port la fiecare nunta la care particip, port la tinutele office tot felul de agrafe care se asorteaza, imi plac la nebunie. In viitorul apropiat vrem sa lansam si o colectie de bijuterii de par office, micute si dragute, care pot fi purtate in orice sezon.


Î. Care este provocarea in demersul tau de creator de bijuterii?
R: Cred ca cea mai mare provocare este sa cresc si sa promovez brandul. 


Î. Se implica si familia ta in crearea lor? Stiu ca ai doua fetite, le implici si pe ele?
R: Nu le implic eu pe cat de mult ar vrea ele :) Le plac accesoriile, le fac tot felul de cordelute sau agrafe de par, ma ajuta sa le ambalez pentru targuri, se simt si ele utile si parte din proces! Sotul ma ajuta cu mult suport moral, dar si cu  spatiul unde avem atelierul - noi nu platim chirie, ceea ce ne ajuta enorm sa pastram preturi decente, contabil nu platim deoarece fac eu actele...si uite asa :)

Î. Ce sfat ai da cuiva care simte acest impuls creator, dar are un job consumator de energie si timp ? 
R: In primul rand sa nu renunte la job :)) Din experienta mea, jobul consumator de energie si timp poate sa sustina financiar hobby-ul. Daca reusesti sa mentii un echilibru intre cele doua, e perfect. Hobby-ul poate fi relaxant, te deconecteaza, il faci cu placere, dar de multe ori poate e frustrant sa vezi cati bani "mananca", dar daca ai si un job stabil, o relaxare financiara, te ajuta mult. Dar odata ce treci de la un simplu hobby la business, atunci da, poti sa renunti la job si sa te axezi doar pe ceea ce iti place.


Produsele create de Eniko pot fi comandate de pe pagina de facebook ori de pe site-ul dedicat. Veti primi lucruri facute cu pasiune, cu drag si cu multa grija. 

Eniko (stanga) si colega ei, Alexanda Naomi Suteu (dreapta) vor putea fi intalnite saptamana viitoare la
Expo Transilvania - Salonul  Mireselor (27-29 Oct).

Comentarii