Bicicleta care m-ar fi făcut fericită, dacă aș fi stiut de ea


Mi-am făcut odată, mai demult,  o listă de regrete. Lunguță. Mi-ar fi plăcut să spun cu ușurință: așa a fost să fie, nu am regrete. Dar eu am. Sunt lucruri pe care le-aș fi făcut altfel dacă mă gândeam puțin. Sunt "trenuri" pe care le-aș fi prins dacă nu m-aș fi învârtit în jurul propriei axe fără rost. Sunt dureri de care aș fi putut să nu am parte, dacă eram mai înțeleaptă. Iubiri netrăite din lipsa de curaj, de încredere. În fine, nu mă lungesc, altfel iarăși mă năpădesc gândurile. 

Ei, am alcătuit lista aceea și am contemplat-o o vreme. Nimic nu mai poate fi schimbat, mi-am zis eu gândindu-ma la toate situațiile. Ce pot face de acum înainte, este să am grijă ca lista aceasta să nu se mai lungească. Până aseară, aș fi putut să zic că și reușesc. 

Aseară am aflat că există această tricicletă și mi-a părut rău tare că nu am știut de existența ei nici la primul copil, nici la al doilea…..

Tricicleta kangobike


Mi-au revenit în memorie clipele în care împingeam căruciorul pe stradă spre parcul Moghioros, pe aleile căruia mă plimbam ore. Mi-au venit în minte serile în care băieții mei scoateau bicicletele din garaj și făceau ture pe strada liniștită, în timp ce eu împingeam căruciorul cu Miruna, tânjind să pedalez și eu.

Mi-am amintit cum făceam genoflexiuni în parc, cu oarece jenă, ținându-mă de mânerul căruciorului. La prima sarcină, am luat mult în greutate și mi-a luat aproape doi ani să îmi revin. Puteam grăbi procesul pedalând fericită prin cartier…..

cumpărătoare fericită



Soțul meu este ciclist pasionat, traversează zilnic Bucureștiul pe bicicletă. Nu se dă înapoi nici de la ture lungi, gen Bucuresti-Bran, București-Constanța. Știe multe despre biciclete, așa că aseară am fugit la el cu laptopul să îi arăt minunăția și să îmi exprim regretul că nu am avut și eu una. Ce-mi aud urechile?? Le știu. Say what??? De ce nu mi-ai spus și mie? Scoteam flăcări deja. A zâmbit și mi-a zis că ne mai trebuia un loc de parcare în garaj pentru ea, unde o țineam? Am dat tristă din cap, da, ai dreptate, e destul de mare și grea, daaar, câteva ore mai târziu, adică azi dimineață, descopeream că tricicleta după care mai că n-am plâns se strânge!




Și la mall puteam merge cu ea…Pe site-ul pe care se comercializează produsul scrie că se poate plia pentru a intra în portbagajul mașinii-durează 30 secunde convertirea. Este ușor de urcat și în autobuze, fix ca un cărucior normal, urmând ca în parc să fie transformată în bicicletă. 



Are spații de depozitare pentru cumpărături, iar scăunelul copilului poate fi tip landou sau sport, în funcție de vârsta și dispoziția copilului. 


🚴‍♀️ Știai că o oră de pedalat relaxat te ajută să arzi 500 de calorii? 


Cine a inventat această bicicletă s-a gândit la toate! Pentru familiile cu doi copii de vârste apropiate se poate achiziționa un scaun suplimentar care se pune în spate. Îmi amintesc cum îl rugam pe Vladi, năucit că nici de mână nu îl mai pot lua, să se țina de rochia mea ori de mânerul căruciorului Mirunei….Cât de frumos și vesel ar fi fost să merg cu ei așa….

Pentru noi este puțin târziu acum să cumpărăm una, desi merge până la 25-30 kg ale copilului (aprox. 5 ani): Miruna mea a moștenit, pe lângă bicileta strider a fratelui ei,  spiritul competitiv de la mine și gustul pentru libertate de la tatăl ei. Îi place să se năpustească înainte pe stradă pe bicicileta ei verde, țipând după Vladi pe care tânjește să îl întreacă mereu. Nu ar avea răbdare să o plimb eu cu minunăția :-)

L-am contactat aseară pe facebook pe importatorul și distribuitorul kangobike,  dl. Acatrinei Alin, ca să îl întreb ce fac oamenii după ce copiii cresc - le vând sau le recumpără tot el pentru a le vinde ca resigilate? Ghiciți! Tricicleta poate rămâne în familie! În locul scaunului pentru copil, se poate pune un coș special pentru cumpărături. Îl puteți vedea în poză, pe site va fi în curând pus la vânzare. 

Am vrut să știu pentru că soțul meu imediat a ridicat această problemă-mulți bani pentru ceva ce am fi avut trei patru ani (sau mai mulți, daca aveam șansa să aflăm de produs de la primul copil) și apoi ce faci cu ea? O vinzi la subpreț. Iată că nu, poate fi folosită în continuare! I se poate atașa un coș pentru cumpărături și gata. 

coșul de cumpărături
va putea fi găsit pe site în curând

Apropo de preț-se poate achiziționa și în rate fixe, fără dobânzi și fără avans, folosind următoarele carduri: Star Card de la Banca Transilvania, Cardul de cumpărături de la Alpha Bank, Bonus Card de la Garanti Bank si Card Avantaj de la Credit Europe Bank. 


Am vrut să scriu despre această bicicletă-tricicletă. Dacă voi vedea vreo mămică pedalând pe aleile parcului din cartierul meu, voi zâmbi cu nostalgie, dar și cu bucuria gândului că poate de pe blogul meu a aflat….

Am obținut pentru voi o reducere de 5% din prețul ei. 

Folosiți codul focuspeinima5 înainte de a finaliza comanda și imediat se vor scădea 150 lei din prețul total. 


Mămici, spor la pedalat, topit kilograme, distrat bebelușul și întărit inima, bașca invazia de endorfine! 




Imagini preluate de pe site-ul unicului distribuitor în România
kangobike.ro



P.S. V-ați prins de unde vine denumirea de kangobike?

Comentarii

Unknown a spus…
Absolut genial!! Până și eu care nu stiu sa merg pe bicicletă m-aș descurca cu ea!
Acatrinei Alin a spus…
cu siguranta v-ati descurca. Fiind tricicleta, aceasta ramane in pozitie chiar si nesupravegheata, deci nu va trebui sa fi mers vreodata sau sa va puteti tine echilibrul pe o bicicleta clasica. Doar sa pedalati si .... la drum inainte !
Unknown a spus…
da, as fi tentata sa zic ca este foarte utila, nu ramai blocat in trafic, dar este mult mai mult. iti ofera clipe de bucurie, de trairi diferite, de libertate !

Andreea a spus…
E faina, intr-adevar! Mai ales pentru mamicile active. Pune-o pe lista, Bia :-))
Catalin C a spus…
Astept un lick activ cu pret va rog. Multumesc!
Andreea a spus…
@Catalin C, imi pare rau, cred ca au renuntat la aceasta afacere