2018, te întâmpin cu credință și bucurie




Multumesc, 2017, pentru toate zilele senine pe care mi le-ai dăruit. 
Multumesc pentru valul de creativitate și inspirație de care m-am bucurat în ultimele luni din an.
Mulțumesc pentru visele împlinite, pentru prieteni, pentru copiii mei buni și frumoși, pentru schimbările pe care am avut curaj să le fac în 2017. 
Multumesc pentru clienții pe care îi consider prieteni acum, multumesc pentru toți participanții la cursurile mele, pentru căldură, îmbrățișări, daruri, emoții. 
Mulțumesc colaboratorilor blogului, pentru încredere și bunătate: Dumnezeu lucrează prin oameni, voi ați fost dovada vie. 



Să avem un 2018 vibrant, magic, să ne aducă iubire, înțelepciune și echilibru, pace, unitate, credință, bunătate, compasiune, să nu ne lipsească nimic astfel încât să trăim, vii și curați, cu ochii spre cer. 
La mulți ani!





Comentarii