Yoga2go-Let's practice



De mult timp vreau sa pregatesc un articol cu cateva posturi yoga care sa ne ajute sa ne simtim mai bine. Am tot amanat, pentru ca voiam sa caut posturile insotite de beneficiile lor in cartea Yoga si sanatatea, de Elisabeth Haich si Selvarajan Yesudian. Am mai multe carti despre yoga, insa aceasta este de departe preferata mea. 

De cate ori ma confrunt cu ceva, caut acele posturi care sa ma ajute: de la dureri lombare, migrene, hemoroizi, indigestie, balonare, insomnie, stres etc, pentru toate exista posturi yoga, care, efectuate cu regularitate, ne imbunatatesc considerabil starea fizica si emotionala. 

Am gasit cateva filmulete yoga2go, create de Corina, cu care eu am practicat bodyart si yoga in trecut si Crista Ionescu, la clasele careia am fost in studioul hotyoga. 

Sunt prezentate posturile si beneficiile, astfel incat sa stii la ce sa te astepti atunci cand practici. Posturile sunt simple, usor de executat si de catre cei care nu au o conditie fizica prea atletica/elastica.

Mie imi plac foarte mult si le sunt recunoscatoare fetelor pentru munca lor. O postura pe zi, ce ziceti? Beneficiile va vor intrece asteptarile. 






Comentarii